Loading...
dk

Ny opdatering | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Dec 2 '14

Jeg tror jeg ret hurtigt ville blive træt af både blinkende lygter og klikkende lyde hver gang bilen tænder bremselyset. Hvis dem bagved holder den rette afstand burde det ikke være noget problem. Gør de ikke det men bliver forskrækkede hvis jeg pludselig tænder bremselyset, ja så dem om det...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Dec 2 '14
FrederikC
FrederikC Dec 2 '14
Husk hver mand har sine ønsker af sine årsager.... :-)
En advanced settings menu hvor man kunne slå ting til og fra ville være smart og gøre alle glade.
TwoChops
TwoChops Dec 9 '14
Andre herinde på forum, der er blevet bedt om at deltage i Teslas EAP?
Kiefer
Kiefer Dec 9 '14

Tesla EAP?

/Martin

TwoChops
TwoChops Dec 9 '14
EarlyAccess Program
Kristian70k
Kristian70k Dec 9 '14

jeg vil gerne være med :) hvor kan man joine :) (ps min skærm har det med at starte op fra nul reboote lige som jeg sætter mig i bilen.. lille skærm.. nogen der har det samme "issue"

Larsen
Larsen Dec 9 '14
Kristian, Troede såmænd kun det var min bil hvorpå der er ting som ikke fungerer ordentligt. :-)
Henrik1968
Henrik1968 Dec 10 '14

@TwoChops

Det gør jeg - har dog problemer med at få den seneste SW version installeret - den har fejlinstalleret to gange nu :-(

Kristian70k
Kristian70k Dec 10 '14

@Larsen, det viste sig at jeg havde sat strøm sparre til derfor slukkede den :) så det var bare en rookie fejl :) men alt er ok i min bil.. ny vasket i dag:)  fik lige leveret grejet til håndvask i går.. det er sku let og hurtigt :) #modelsforever :) "hypethatcar 

Kristian70k
Kristian70k Dec 10 '14

Forresten snakkede jeg med Tesla i dag, de kunne sige at adoptiv cruise control bliver funktionel i år :) ikke dårligt :)

Lauer
Lauer Dec 10 '14

Kristian det lyder godt, det glæder jeg mig til.

Kristian70k
Kristian70k Dec 30 '14
Nu skal de da snart skynde sig ;) nogen der ved hvordan man får tildelt opdateringer? Ved der er en mindre opdatering.. Men den er ikke kommet til mig endnu? Bare man selv kunne tjekke efter opdateringer ;) er ikke god til at vente
Nommensen
Nommensen Dec 30 '14
Kristian - der køres beta testing på den plus andre features i øjeblikket
Maho
Maho Dec 31 '14
Hej nommensen, hvor har du den info fra:-)?
Nommensen
Nommensen Dec 31 '14
Fra Tesla - godt nytår
Maho
Maho Dec 31 '14
Ahh, når jeg har spurgt er svaret: ???? :-) godt nytår :-)
krabbe
krabbe Jul 1 '15

NY opdatering !

har her inden midnat fået besked om ny opdatering, som jeg har sat til. spændende at se om der er nogle ny features denne gang eller om det er bugfix.

håber på en forbedret tripplaner - samt evt. autopark - og auto cruise. men det får vi se i morgen :)

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 1 '15
Spændende men mon ikke bare det er smårettelser. Tænker at de ville melde noge ud officielt såfremt at det vedrørte auto park, Lane assist osv. Men giv endelig en melding når du ved mere :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 1 '15
krabbe
krabbe Jul 1 '15
Update :
6.2 (2.4.249) (har S85D og havde 2.4.238 før)

Umildbart i release notes, ingen nye features, som jeg husker det.
Men synes forbruget er faldet drastisk :)

Har kun lige rullet 59 km landevej / motorvej, med noget trafik.
Gennemsnit hastighed 97 kmt - max hastighed 122 kmt.
Forbrug 166 wh/km. Det har jeg Aldrig prøvet før !
Måske torque sleep rigtig er implementeret

Kommer til at rulle et par hundrede km mere i dag og ca 500 km motorvej imorgen. Så prøver jeg lige at få en fornemmelse af om der reelt er sket forbedringer.

So fare SO Goooood !
Klaus_
Klaus_ Jul 1 '15

Jeg har stadig 238 på min 85'er, venter også på opdateringen da ifølge en tekniker, skulle den optimere nedrulning af vindue når dørerne åbnes. Jeg døjer lidt med at min er en smule for sløv til at rulle ned, så den når at ramme imod kromlisten.  

Men mindre forbrug kan også bruges :)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 »