(Stavefejl på dansk Design Studio)
(Stavefejl på dansk Design Studio)
Men den matcher standardfælgen på 20" på en Model X.
/Martin
Nu vil jeg vente og se hvordan de ser ud i virkeligheden, men jeg forventer klart at de ser lidt større ud og mere harmoniske til bilen end de gamle 19". Generelt synes jeg at de gamle standard hjul har for spinkle eger, hvilket kommer til at se meget småt ud på TMS'en.
På samme måde synes jeg også at 22" uoriginale fælge med spinkle eger ikke passer til bilen. 21" Turbine er de pæneste fælge jeg hidtil har set og på samme måde synes jegat de uorginale T Sportline TST 19" er de pæneste 19" hjul jeg har set til den.
Dog er 19" bare helt generelt for småt til en TMS. Ligner en bil med reservehjul :)
/Martin
@Twinauto: Jeg kunne ikke være mere uenig :-) Store biler skal have store fælge og ja, det koster rækkevidde og komfort, men det er en pris jeg er villig til at betale :-). Jeg vil dog sige, at jeg synes 19" på Tesla'en også ser rigtig pænt ud - jeg kan bare godt lide dem et par numre større.
Mit vintersæt:
Mit sommersæt (22" med tynde eger :-)):
18" kan sagtens være pænt på en Mustang hvis den er af ældre dato... Men som du også selv siger, så er smag og behag MEGET forskelligt.
19" af hvilken som helst størrelse ser alt for småt ud på en TMS. Der er mange andre biler i samme størrelse som ser helt okay ud med 18" og hvor 19" ser tilpas store og sportslige ud. TMS har bare et design som ikke kan bære 19" ordentligt i min optik.
Personligt foretrækker jeg 21" Turbine med 245/35-21 dæk og undervogn sat til Low når underlaget er til det. Den ligger simpelthen bedre på vejen og komforten er ganske fin, medmindre man rammer en byge af vejhuller.
JL: Flotte billeder. Selvom jeg ikke er til Vossen CVT på en Tesla, så har du fanget bilen fra en flot vinkel. Men smag og behag og heldigvis for det.