Bilen er desværre ikke svær at stjæle når man har nøglen.
Der er i øvrigt kun 150km til Middelfart.
Og hvis den er kørt indenfor i en container.....
Hvordan undgår man det sker igen?
Både med korrekt nøgle og en situation med en falsk nøgle eller anden adgang (App).
PIN kode på skærm ?
Fingerprint scanner ?
Stemmegenkendelse ?
Svigermor på bagsædet...
Andet ?
Hvis man er meget paranoid så skal man sætte den i Valet mode hver gang man forlader bilen. Så kan data overvågning ikke umiddelbart slås fra
@T3S7A
Jeg ved faktisk ikke om Tesla stadig kan se den. Men en tyv kan i hvert fald ikke få meget andet ud af den end at have lidt sjov og så sælge reservedele fra den...
http://www.tvmidtvest.dk/artikel/tesla-ejer-tyv-stjal-noegle-i-hus
&
http://www.tvmidtvest.dk/artikel/tesla-ejer-glemte-sporingsudstyr
Om en 'varm' TMS er noget værd? Alt er noget værd desværre, spørgsmålet er vel om indsatset står mål med de penge der er på at sælge den som stumper.
jeg kan da anbefale en Dantracker, sådan en har jeg selv efter aftale med mit leasingselskab, den er uafhængig af strømkilde, virker vist op til 20 år, så den kan placeres de mest mærkelige steder - kan så trackes på nettet og kan også tilsluttes til alarmcentrál
En vam TMS vil atid være noge værd, deripper den totalt for alle brugbare dele og sælger dem typisk uden for DK
Tjah, hvis det er professionelle så har de nu nok fjernet simkortet og jeg tror ikke at Tesla har en yderligere overvågning. Og remote access fjernes på 3-4 sekunder, alle ved hvordan man gør det. Og opladning? Tjah, de kabler har en professionel nok også. En yderligere GPS tracker er nok også til at finde, og afmontere.Enig - hvis det er professionelle, men hvorfor skulle professionelle vælge at stjæle en Tesla ved et sommerhus i Søndervig. Nord for København er der en på hvert gadehjørne :-)
Om en 'varm' TMS er noget værd? Alt er noget værd desværre, spørgsmålet er vel om indsatset står mål med de penge der er på at sælge den som stumper.
Sgu' et underligt sted for professionelle Tesla tyve