Dette er mit første indlæg på jeres forum.
Jeg har for lidt over en uge siden, købt en "lettere" brugt Tesla Model S, 85. Den stod hos Tesla i Århus, og jeg venter på, at få den leveret umiddelbart i denne uge, hos Tesla i Kirstinehøj.
Jeg havde faktisk købt den uden at se billeder, eller nogen anden form for dokumentation, men jeg tænkte, at den ville være reel nok, når det nu var hos Tesla selv, at den stod til salg. Jeg kunne heldigvis få Maria (salgskonsulent) til at sende mig et par billeder, men jeg valgte alligevel at tage en tur over bæltet, for at besigtige den. Jeg blev bestemt ikke skuffet, og især taget i betragtning, at den stod til en meget favorabel pris.
Den har noget af det fede udstyr såsom panoramatag, beige læder, tech-pakke og vinterpakke. Den har dog ikke Autopilot grundet alderen :).
Jeg har forinden 'varmet lidt op' ved at mini-lease hhv. to Nissan Leaf, og en VW e-UP, men jeg har ikke været særligt imponeret over servicen fra både Avis og Sixt - de er faktisk mildest talt meget beklagelige at handle med. (Avis/Budget Hillerød er en undtagelse).
Jeg glæder mig helt ustyrligt til at være med i klubben af Tesla-ejere, og ser frem til de næste mange år, med elektriske km.
/Poul