Hej.
Havde aftalt forrige onsdag med Kastrup at de skulle have min bil i sidste uge og at de kunne have bilen hele ugen da jeg var i München. Vi havde aftalt at der skulle kigges på følgende:
1. Bagliste ved baklygte med fugt
2. Ridste i en siderude
3. Liste over sideruderne i højre side
4. Lave hardware opgradering så jeg kan lade med 16A
5. Sætte underskjold på bilen
6. Kigge på et stenslag, om det kunne laves eller om der skal en ny rude til.
7. Lægge 2 stk. 7 meters Type2 <-> Type2 kabler i bilen.
8. Eventuelle software opgraderinger lægges på bilen.
9. Vind i forreste venstre lille trakentede sidrude.
Som sagt havde vi aftalt at de havde bilen hele ugen. Stor var mn overraskelse da jeg modtager bilen og kan konstatere at følgende er lavet:
1. Ikke lavet, mangler reservedele
2. Ikke lavet, mangler reservedele
3. Den kunne de ikke selv se og de sagde at 3 personer havde kigget, jeg viste dem problemet og så kunne de godt se det. Måske de skulle gå til Louis Nielsen? Altså ikke lavet.
4. Ikke lavet, mangler reservedele
5. Ikke lavet, mangler reservedele
6. Aftalen var at de skulle vurdere, men de har så valgt at lave stenslaget, er som ok.
7. Dem havde de skaffet.
8. Jeg afleverede bilen med 1.59.109 nu er bilen "opgraderet til 1.59.47. Hmm er lige blevet lidt i tvivl, om det var 1.51 jeg afleverede med eller om det hed 1.59...
9. Ikke lavet, mangler reservedele.
Seriøst, jeg har været vant til fra Mercedes at reservedele fik man leveret i løbet af natten fra dag til dag, jeg kunne måske acceptere at en enkelt manglede, men ALLE...!!
Dette var mit første besøg i Kastrup hvor jeg skulle have lavet noget på bilen, og jeg må ærligt tilstå at jeg er godt nok ikke imponeret over serviceniveauet. Jeg beder dem om at kontakte mig når delene er kommet hjem, det vil de så ikke, de vil have at jeg selv skal ringe og spørge efter dem, hvad er det lige for noget?
Overvejer seriøst at lave et automatiseret voice respons der dagligt selv kan ringe op, måske de bliver trætte af det? ;-)
/Martin