Loading...
dk

Hvordan booker i Service af Tesla S? | Tesla Forum

jensk2
jensk2 Apr 13 '16

Jeg har forsøgt at ringe til Tesla' Kastup service nummer (+45 33 73 11 20) for at fejlmelde min Tesla S fra December 2015. Efter først at have lyttet i lang tid på hvorfor man IKKE kan bestille Tesla 3 på denne telefon, vælger jeg i telefon menuen Service afdelingen, men ender blot i en telefonsvarer, som fint modtager besked om min service request. Jeg oplyser navn og telefonnummer, men ingen ringer nogen sinde tilbage.

Stemmer ikke helt med mine forventninger til hvorledes man fejlmelder en +750.000 dKr bil:-(

Hvorledes reklamerer I over Deres Tesla S?

mvh

jens

jensk2
jensk2 Apr 13 '16

Tak for svar!

Jeg syntes altså ikke det er ok fra Tesla DK siden!.

Sikke en arrogance, at sælge et high-tech produkt, som man ikke kan supportere, servicere eller fejlmelde uden at bruge timer i en telefon:-(

/jens

Lund
Lund Apr 13 '16
Må desværre tilslutte mig at jeg heller ikke har de bedste erfaringer med service i DK, og ja, der bedste er at møde op.

/Ole

Kiefer
Kiefer Apr 13 '16
Enig, dog virker det til at de er begyndt at tage telefonen i Århus. Det er i hvert fald det min hustru fortæller nu hvor hun har haft ringet der ind nogle gange. Men jeg tror desværre så bare det er det samme som i Kastrup med ventetiden på rent faktisk at få en tid til service derinde. Har du et akut problem er de fine til at afhjælpe det. I hvert fald i Århus.

/Martin

lysmanden
lysmanden Apr 14 '16
Mail eller duk up derude. Alt andet er tidsspild
Mail er også til tider umuligt at få response på
SuneH
SuneH Apr 14 '16
Lysmanden: Hvilken mailadresse bruger I?
Bianco
Bianco Apr 14 '16
Copenhagen_Service@teslamotors.com
rosomak
rosomak Apr 14 '16

Enig!

Brug service in Hamburg. Personalet der er flyttet fra Bentley, de er bedre "service minded"

ast
ast Apr 14 '16

Rosamak m.fl.: Ved du/I i øvrigt noget om hvad priserne er for service i Hamburg?

rosomak
rosomak Apr 14 '16

Alm service koster omkring 700Euro. Ved ikke mere, men man kan altid ringer og høre.

KimT
KimT Apr 14 '16
i DK har de ændret priserne - nu når bremser ikke er inkluderet mere. i DK koster 1. service vist 4.000,- nu
JAndersen
JAndersen Apr 14 '16
Hvad få man lavet på det første service?

Bianco
Bianco Apr 14 '16
1. service er kun check af div.  2. service er sikkerhedsmæssigt skift af bremsevæske (2 år).

Beskrivelsen fra Tesla ligger her et eller andet sted - burde kunne søges frem.

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Apr 14 '16
KXR
KXR Apr 14 '16

Jeg syntes da der var fin kommunikation med Tesla da bilen skulle betales..........siden er det gået ned ad bakke.

Modtog i går en rykker for ikke betalt faktura...fra Holland, for TPMS & Trunk måtter, begge afbestilt og fjernet fra bilen den 23. oktober 2015, før bilen blev leveret.

Jeg kan roligt sige at jeg har aldrig ejet en bil, med så ringe kommunikation mellem ejer og service afdelingen og så er jeg vidst enda meget venlig i min udtalelse.

Mugge
Mugge Apr 14 '16
Tesla's serviceaftale oversigt findes Her:
https://www.teslamotors.com/da_DK/support/service-plans

Teslatomorrow
Teslatomorrow Apr 15 '16
Citat fra Mugge Tesla's serviceaftale oversigt findes Her:
https://www.teslamotors.com/da_DK/support/service-plans

Kedeligt at høre med de mange dårlige service-erfaringer. Jeg reklamerede en løs gummiliste samt en vinduesvisker der ikke trykkede hårdt nok på ruden og dermed ikke havde den ønskede effekt. Kørte forbi Århus en dag. De tog den ind med det samme og fixede den på stedet. 
Er man træt af dk-service kan Hamburg anbefales. Her skulle det køre på skinner. Men igen, min erfaring med dk er nu ret god. 
Kan kun anbefale man indrapporterer alle dårlige oplevelser til deres "headquarter" i USA. Det er herfra, der mig bekendt udstikkes overordnede instrukser  til resten af verden. 

Jesperbang
Jesperbang Apr 16 '16
Har heller ikke haft den bedste oplevelse med rep af div garanti fejl.
5 mdr efter jeg skrev at jeg har døjet med vindstøj, bobbel på håndtag, tagbøjler beslag gik op. Fik jeg en tid.
Da jeg kom derind spurgte jeg om det var færdig før middag, de kunne de ikke sige nu, men regnet med de ville ringe mellem 12-14. Da jeg bor i Slagelse, og havde håndværker i sommerhuset, valgte jeg at kører hjem. Heldigvis for det, for de ringet aldrig. Ringet mandag og vedkommende som havde sagen, ville kontakte mig, men hørte ikke noget. Først torsdag formiddag ringede de og sagde den var færdig.
Lørdag da jeg skulle vaske bilen opdaget jeg til min store overraskelse at indstignings panelet var blevet ridset i malingen. Sikkert fordi at dørbeklædningen har været af da den lille rude samt gummi liste skulle skiftes. Og kunne se ud som om at man har stået med en sko med sten under og derved blevet ridset.
Sendte en mail og ringet om problemet, og sagde jeg skulle til Kbh onsdag og kunne komme forbi og vise dem skaden. Det havde de ikke tid til at se på, men kunne bestille tid, hvor jeg sagde det tager jo kun 2 min for at i kan se det. Men har nu fået en mail at jeg kan komme ind med bilen, og så vil de sende den til maler. Har spurgt hvor lang tid der vil gå, for gider ikke undvære min bil i flere dage igen.. Så nu venter jeg på svar mht til hvor lang tid det vil tage.
TRS
TRS Apr 17 '16
Teslatomorrow, kunne Aahus ordne din visker der ikke trykkede hårdt nok??? I København sagde de at det var et kendt problem de ikke kunne ordne.
Problemet: De sidste 20 cm af den store visker over mod den lille visker trykker ikke hårdt nok mod ruden.
Er det andre der har fået udbedret dette og hvordan?
jensk2
jensk2 Apr 21 '16
Jeg svarer alene for at bekræfte at jeg har samme problem - så nok et lidt kendt problem.
SC
SC Apr 25 '16
Citat fra TRS[..]
Er det andre der har fået udbedret dette og hvordan?
Vi havde også problemet med den dejlige 20cm fedtstribe lige i øjenhøjde i førersiden - overvejede kraftigt at få installeret en anden type visker-blade.

Problemet er dog forsvundet efter at vi ved hver (håndvask) omhyggeligt vasker og tørrer undersiden af hver visker - håber at det måske også kan hjælpe på jeres visker-issue.

(for at få viskerne i vaske-position: sæt viskerne i off-position (dvs. ikke auto/regnsensor-mode) og sæt wiper-service under settings->service) 

Sider: 1 2 »