Nogen der har hørt om Peter kigger på problemet med ikke at kunne svare på indlæg?
/Martin
Nogen der har hørt om Peter kigger på problemet med ikke at kunne svare på indlæg?
/Martin
Hvis man tillader alle andre end d29p64779x43zo.cloudfront.net at udføre java scripts på siden, ser det ud til at man uden problemer kan besvare indlæg.
Hvordan blokerer mans så for Java Scripts?
Jo, det nemmeste er at benytte Firefox som browser, og derefter vælger "Funktioner" i menu bjælken og "Tilføjelser".
Der skulle så gerne åbne et nyt faneblad og idette faneblads søgefelt indtaster du "NoScript" og klikker søg. Når NoScript er fremkommet på listen vælger du "Installer" og derefter genstarter du din Firefox. Du kan nu blokere for javascripts på de sider du besøger.
Hvis du bruger Firefox til andet end Teslaforum, skal du være opmærksom på at scripts også er blokeret på disse sider.
/Martin
Til dem der bruger firefox - installer addon - BlockSite og læg d29p64779x43zo.cloudfront.net ind under blokerede sites. Så kommer forum til at virke igen..
Ja, det var nok en bedre løsning end NoScripts som kan have en ret uheldig bivirkning ved andre sites.
/Martin
Jeg har smidt URL'en ind i AddBlock, så virker det også fint i Chrome.
Jeg har tidligere skrevet til Peter Smedegaard om han havde behov for hjælp mht. hostning eller vedligeholdelse, men han har aldrig svaret tilbage.
Syntes det er lidt ærgeligt at vi skal leve med de fejl her i forrummet, især fordi vi efterhånden er mange brugere, og der er mange muligheder i Oxwall som p.t. ikke er enabled, herunder chat, mobile version og members oversigt m.v
Helt enig i dine betragtninger Frederik. Jeg tror egentlig der er mange herinde der gerne vil hjælpe hjælpe til som frivillig på forummet både hvad angår hosting men også med driften.
/Martin
Hej venner
Beklager me har været helt ophængt. Alle scripts skulle være fjernet nu. Kan i teste om det virker igen?
Test. Indlæg virker igen, men har stadig en fejl nederst på siden:
Parse error: syntax error, unexpected '{' in /data/home/teslafor/public_html/index.php(84) : eval()'d code on line 1
ja men det har det altid været mens jeg har været medlem. Så det hænger ikke sammen med det der skete her mens du var væk. Men sjovt nok virker det på iPad.
Lad os nu koncentrere os om løsninger, i stedet for workarounds nu Peter er tilbage :)
Bed lige mærke i at når en bruger sletter sin profil, så forsvinder hans indlæg også.
Kan vi på nogen måde stoppe det? Det kan jo ødelægge en eller flere tråde.