Jeg har INTET hørt fra Tesla siden oktober - nogen der kender status på disse, eller som står i samme situation??
Jeg har INTET hørt fra Tesla siden oktober - nogen der kender status på disse, eller som står i samme situation??
Er der en dato for hvornår Gigafactory skal åbne?
Reminder!
Så de der har en stak "referrals" liggende, kan altså ikke bruge dem til service o.l. i 2017 ?
(Jeg ønsker mig en CHAdeMO adapter i julegave......) kontakt evt. på PM
Og jeg har andre steder efterlyst en god handel, også på en ChaDeMo adaptor.
Men jeg er måske med mine 50 % for langt væk fra et realistisk bud?
Og en læder håndtaske. Varenummer kan leveres, hvis jeg finder en der vil handle.
@Simon
Jeg har da blandt andet købt Wall Charger, Tagbøjler, gummimåtter + diverse for Tesla kredit. Hvad er det du mener man ikke kan købe for Tesla kredit?
De ting du kan få i servicecentret kan man bruge Tesla kredit. Så jo du kan godt få måtter til bilen. :)
Merchandise er under deres salgs afdeling, Der kan de ikke bruges. Lidt mærkeligt syntes jeg. Det giver da lidt reklame at gå med en Tesla jakke. ;)
jeg kunne også godt bruge en CHAdeMO adapter - har aldrig haft akut brug for den da jeg har dobbelt lader, men den kunne alligevel være rar at have ind i mellem. Hvis nogen skal brænde lidt referral kreditter er jeg interesseret i en handel.
vh, ErikBH
Jeg er også stadig på jagt efter en CHAdeMO Adapter, og vil gerne hjælpe med at bruge nogle Tesla-kredit for en af jer :)