Loading...
dk

[Afsluttet]Hit and run - Brug for jeres hjælp til at finde nummerplade | Tesla Forum

koden
koden May 4 '16
Nå ja... Vidste jeg jo egentlig godt, da jeg selv en gang købte en politibil samt har importeret...

Tak.. Så er jeg med vedr. Adressen :-)
P85DK
P85DK May 18 '16

Update? Hvordan gik det? Har forsikringen meldt noget tilbage? Blev han sigtet for at køre væk fra ulykkestedet uden at oplyse navn etc?

Singh
Singh May 24 '16

Det er den rigtige person de har fat i - Personen indrømmede det først, men har efterfølgende trukket i land.

Politiet har dog taget billeder af bilen og skaderne passede overens med de dele af hans bil som jeg har liggende(Og sendte et billede af til politiet).

Summa summarum, så kommer sagen til at blive trukket i uendeligt langdrag. 

DeaconWP
DeaconWP May 24 '16

Ja, selve skylds spørgsmålet er jo afklaret. Og selve erstatnings sagen skal du jo ikke bekymre dig om.

Det er dit forsikrings selskab der har opgaven med at kradse pengene ind.

Så du får bilen lavet lige hurtigt, uanset hvordan han opfører sig fra nu af. For dit forsikrings selskab skal bare få bilen lavet, og så ordner de resten.

Singh
Singh Jul 11 '16

Så er der nyt - Modpartens forsikringsselskab har erkendt den fulde erstatningspligt og kommer til at dække regningen på omkring 85.000 kr. 

Jeg har måtte undvære bilen i godt og vel 2 måneder, dels pga. lang leveringstid på dele, men også pga. en masse fejl mht. malerarbejdet der gjorde at jeg måtte tilbage af flere omgange. 

Nu er det hvide lyn endelig tilbage i garagen, og som en venlig Tesla ejer skrev over PNM, så kunne det godt være nu jeg overvejer hvor meget konen skal have lov til at låne den fremover ;)

Endnu en gang tusind tusind tak for hjælpen herinde, især RobertJ, for hvem foruden det næppes var lykkedes at finde nummerpladen :) 

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jul 11 '16
MicTheCat
MicTheCat Jul 11 '16
Puha det var længe at undvære lynet. Synes det var længe at skulle køre i Ford Fiesta i 3 uger da fruen havde bakker ind i en trailer ;-). Godt du fandt modparten og alt ordnede sig. Hor fik du lavet skaden?
ErikBH
ErikBH Jul 11 '16

fedt at høre den er tilbage i garagen Singh. Og godt alt klappede med forsikringen.

Fedt samarbejde på forum :-)

/E

Sider: « 1 2 3