Beklager, men I er ikke helt realistiske, en præmie oå 7-8.000 for en Tesla er billigt ( nej, jeg er ikke ansat hos Global, men ved noget om forsikring)
En Tesla er møg dyr at reparere, da meget er alu og samtidig bevirker de mange hk, at nogen kører over evne. Jeg fik et par ridser på kofangeren, det måtte "en god samarbejdspartner" med Tesla ikke lige airbrushe, næh - kofangeren af og total omlakeres (krav fra Tesla), pris 7.000. Nu valgte jeg dog et scratch sæt til 200 kr og polerede ridser væk selv. Det fortæller dig noget om omk. Ved skader
Selv en lille skade på hjørnet af bilen vil formentlig koste 40.000+ For selskabet, for ikke at tale om ansvar/ulykke hvis nogen dør.
Vores bestand i DK er for lille til at en gruppe bliver rigtig interessant målt i forhold til risiko. Der vil jo max komme 1500-2000 med, og det er nok optimistisk. Når man så tænker på, at der er min. 3-4 led, som skal tjene penge på forsikringen, så skal der ikke gå meget galt i regnestykket, før vi ser langt højere præmier.
Så længe vi ksn nøjes med en prlig præmie på 6-7.000 skal vi vist være glade.