Kære alle,
Tak for Jeres feedback.
@FrederikC - Hmmm... det havde Kresten ellers sagt til mig... men er ved at undersøge med delivery... Tak for den så jeg kan dobbelttjekke! (Og du havde ret... det er helårsdæk som standard!)
@120281 - Hvis man er til uorginale fælge kan man ALTID få billigere fælge. Nu er det jo ikke mig der har sat prisen på Teslas egen hjemmeside og jeg tænker de sælger nogle derinde? :-) Men som jeg også skriver må folk jo byde hvad de synes de er værd hvis de er interesseret og så tager jeg stilling til det.
@Larsen - Jeg tænker Tesla er uenig i din betragtning - jeg er ikke fagmand og kan derfor ikke forholde mig til det du skriver. Uanset så har man da et par dæk man kan bruge til at lave burners med når du slår traction fra ;-) (Det var en joke!)
@Kiefer - Hvorfra og hvordan går det regnestykke op når de koster næsten 50.000 kr. herhjemme? Og hvor lang tid skal man så bruge på at få dem hjem og hvilken risiko er der forbundet med det?
@Jgilberg - den du henviser til er uden dæk - derudover skal du så importere dem til DK hvor der kommer moms oveni og så fælg import told. For ikke at tale om man skal gøre det selv og bruge tid på det. Jeg vil ikke gøre hvad som helst for at spare nogle tusinde kroner når det er til en bil til næsten 1 million. I min verden er min tid meget mere værd og for hver time jeg skal bruge på ting kan jeg lægge 1000 kr. oveni prisen. Så jeg henvender mig nok mest til samme type som mig selv der bare gerne vil ha leveret noget nyt uden besværet. Men super meget respekt til dem der kan finde de gode handler og tak for henvisningerne til dem.
Hvis andre end Niels vil byde ind så skriv til mig :-)
God dag!