Loading...
dk

Tilst - as we speak! | Tesla Forum

Klaus1981
Klaus1981 Jun 15 '16

Så er de landet. Jeg går ud fra, at jeg får den ene som låner nu her.

DeaconWP
DeaconWP Jun 15 '16

Mit vin på en Signature red slutter på 954

DeaconWP
DeaconWP Jun 15 '16

Og en Titanium på 338.

Brian1
Brian1 Jun 15 '16

Må vi begynde at tro på det nu?

Brian1
Brian1 Jun 15 '16

Var der kun de 3 biler?

gw
gw Jun 15 '16
Dem der kommer til DK nu er det til den "gamle" pris eller den aktuelle pris ?
denlange
denlange Jun 15 '16

Jeg var forbi Kastrup i morges og der var ikke kommet noget endnu. Mon ikke resten er på vej over Fyn nu. Bliver nød til at kigge ud forbi igen senere.

SlaveII
SlaveII Jun 15 '16

Spottet i Kastrup i dag. Der var i hvert fald 3 hvide :-)
denlange
denlange Jun 15 '16
Jeps. Min er der også med fixed spoiler. Tror ikke der er nogen gaver til 90D
DeaconWP
DeaconWP Jun 15 '16

GW: Det er individuelt, om man har til "Gammel" pris uden afgift, eller "Ny" inklusive" (plus) afgift.

Ikke alle har fået svar endnu på sagsbehandlingen, og nogen har afgiftsfri indtil 1/7, andre fik ikke.

fmm1000
fmm1000 Jun 15 '16
Øøh. Er der ikke lighed for loven.
Havde faktisk ikke hørt før, at nogen får X afgiftsfri.
DeaconWP
DeaconWP Jun 15 '16

Der er 2 personer, der påstår, at de har fået tilagn om afgiftsfri registrering. Og det er jo dejligt.

Jeg kender ikke deres argumenter til bunds, men jeg føler mig overbevist om, at deres ikke er bedre end mine.

De er vist begge Founders kunder, der har fortalt Tesla, at de vil købe deres biler, inden d. 9 oktober 15.

Det samme gør sig gældende for mig, men jeg har en Signature og en almindelig produktion linje bil på vej.

Jeg har ikke fået svar i skrivende stund, men jeg vil mene, at jeg også står til afgiftsfri registrering.

Men lad os begrænse afgifts debatten til en tråd, som ikke handler om "Tilst, netop nu."

Der har gennem de seneste måneder været arbejdet på dette et andet sted end dette forum.

Klaus1981
Klaus1981 Jun 15 '16

Der var kun de 3 biler i Tilst i morges

Kiefer
Kiefer Jun 15 '16
Hahahaha, tesla er godt nok sjove. Jeg havde forventet noget nær de 3 der er kommet til Tilst efter vi fik at vide sig og founders skulle udleveres i København. Men Morten fra Tesla ville ikke bekræfte at det ikke var flere, blot at tallet var under hundrede...!<br />
<br />
Jeg tror den sorte må være vores
Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jun 15 '16
KimT
KimT Jun 15 '16

Det bliver vel en laaaaaang ventetid på at de er klargjorte til Jer. Det kan vel godt tage 14 dage......

DeaconWP
DeaconWP Jun 15 '16

Martin, så må der være en sort, en hvid og en Titanium i Aarhus i dag?

Kim: Kan du sige 8 dage?

Kiefer
Kiefer Jun 15 '16
Deacon: Svært for mig at sige, vi er kørt en tur til Paris med et sving omkring Schweiz på hjemturen sidst på ugen. Men det er da planen at vi den 29.6 kører en tur mere til Schweiz. Denne gang bare i vores model x