Så er de landet. Jeg går ud fra, at jeg får den ene som låner nu her.
Jeg var forbi Kastrup i morges og der var ikke kommet noget endnu. Mon ikke resten er på vej over Fyn nu. Bliver nød til at kigge ud forbi igen senere.
GW: Det er individuelt, om man har til "Gammel" pris uden afgift, eller "Ny" inklusive" (plus) afgift.
Ikke alle har fået svar endnu på sagsbehandlingen, og nogen har afgiftsfri indtil 1/7, andre fik ikke.
Der er 2 personer, der påstår, at de har fået tilagn om afgiftsfri registrering. Og det er jo dejligt.
Jeg kender ikke deres argumenter til bunds, men jeg føler mig overbevist om, at deres ikke er bedre end mine.
De er vist begge Founders kunder, der har fortalt Tesla, at de vil købe deres biler, inden d. 9 oktober 15.
Det samme gør sig gældende for mig, men jeg har en Signature og en almindelig produktion linje bil på vej.
Jeg har ikke fået svar i skrivende stund, men jeg vil mene, at jeg også står til afgiftsfri registrering.
Men lad os begrænse afgifts debatten til en tråd, som ikke handler om "Tilst, netop nu."
Der har gennem de seneste måneder været arbejdet på dette et andet sted end dette forum.
Det bliver vel en laaaaaang ventetid på at de er klargjorte til Jer. Det kan vel godt tage 14 dage......
Martin, så må der være en sort, en hvid og en Titanium i Aarhus i dag?
Kim: Kan du sige 8 dage?