Loading...
dk

Hvad koster den Frederik? | Tesla Forum

P85DK
P85DK Jun 16 '16

Unplugged Performance næse opgradering ser ok ud - får du den hjem til en ordentlig pris?

FrederikC
FrederikC Jun 17 '16

For at være helt ærligt så har unplugged performance det for godt i øjeblikket, hvilket betyder lange leveringstider og høje priser.

Priserne for fronten er således listet hos dem:

All pre-orders received before July 1, 2016 will receive a $500 discount, for a reduced price of $2495 (plus shipping). After July 1st, pricing will be $2995. A $300 deposit is all that is needed to secure the special pre-order price.

Jesperbang
Jesperbang Jun 18 '16

hvad bliver prisen så ,ed fragt og afgift, har du en ide om det Frederik.

Twinauto
Twinauto Jun 18 '16
Gammelt trick - efter 1/7 -så åbner de bare ballet for at andre vil kaste sig ind på markedet
edge
edge Jun 26 '16

Ser den ok ud? Det er vist det man kalder en underdrivelse... Den ser da bare for totalt fed ud! Den eneste virkelige designfejl på en ellers fantastisk flot bil, den grimme nose cone, er pist væk og erstattet af en totalt skarp front. Endda en tand flottere end Teslas egen facelift front.

http://cleantechnica.com/2016/06/14/new-tesla-model-s-refresh-fascia-upgrade-unplugged-performance-unveiled/

TeslaFreak
TeslaFreak Jun 27 '16

Kunne vi lave noget fælles bestilling, og få dem sendt samlet til DK?

SilverBullet
SilverBullet Jun 27 '16
Jeg vil gerne noteres for 1 stk. /Morten
edge
edge Jun 27 '16

Ifølge det de skriver skal man bestille individuelt inden 1. juli for at opnå rabatten, man må ikke bestille flere, og man kan ikke overdrage/sælge sin bestilling med rabatten. Efter 1. juli kan man sikkert gøre hvad man vil, til den fulde pris. De sender til hele verden. Hvis man bestiller med depositum på 300 dollar inden 1. juli, får man nærmere besked inden den endelige bestilling, og beløbet er fuldt refunderbart, hvis man fortryder. Så hvis man tænker at det måske var noget, kan man jo lægge en bestilling nu og så se hvad vi evt. finder ud af omkring forsendelse etc. Jeg har ingen erfaring med USA-køb, men det må der være andre der har. Man skal jo også lige have med i betragtning, at den kommer ulakeret, så der kommer udgifter til lakering oven i moms, told, forsendelse og montering...

FrederikC
FrederikC Jun 28 '16

En cirka beregning på fronten.

Pris (inden. 1. Juli) : 16.218 dkk

Forsendelse anslået: 5000-10000 dkk (her kan være noget af spare hvis flere køber sammen med skib istedet for fly)

Told: 3-6% alt efter godt befindende -  1275 kr

Moms: 5623 kr

Alt i Alt: 28.116 - så regn med omkring 30.000-35000 kr leveret.

SuneH
SuneH Jun 28 '16

Ryger ens garanti ikke hvis man får sådan en fætter monteret? Kan de male den i de rigtige Tesla farver? Og hvad koster montering?

FrederikC
FrederikC Jun 28 '16

Den leveres umalet, så prisen for lakering tilkommer. Om garantien vil ryge ved jeg ikke. Montering vil jeg anslå til 2-4 timer alt efter hvor meget tilpasning der skal laves.

P85DK
P85DK Feb 20 '18

Her er et eksempel på Unplugged Performance gen2 front monteret og 3:17 inde i videoen er det meget tydeligt at se at gen 1 'kølerhjelm' er for kort, så bilen får underbid.

mbk
mbk Feb 20 '18

Her tilbyder de en facelift med originale dele til 4800 EUR:

http://www.nikola-brussels.be/

 

I forhold til unplugged virker det som god value for money, især hvis man nu stod og skulle have ny kølerhjelm og kofanger alligevel.

mbk
mbk Feb 20 '18

Der står godt nok at de gerne vil beholde de gamle dele, så hvis det er smadret skal man nok have en aftale på plads.

P85DK
P85DK Feb 20 '18

ja, det virker som den rigtige løsning

Kiefer
Kiefer Feb 25 '18

Hmm, må da nok indrømme, at havde jeg 4000 EUR jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til, kunne jeg da nok godt finde på at lave den ændring. Tror bare den bliver svær at få bevilget af husstandens økonomichef :-)

Et facelift og så et 100kWh batteri som ham fyren i USA har sat i sin P85, så ville min S85 fra 2015 jo pludselig være så god som ny :-)

P85DK
P85DK Feb 25 '18

si - du skal dog lige det bliver 4.500 EUR for upgrade, da der er moms oveni :-)

Kiefer
Kiefer Feb 25 '18

Jeg bor i Jylland, så det med momsen kunne man nok finde en løsning på ;-)

/Martin

burns
burns Feb 25 '18
Jeg vil lige hilse og sige at hvis bilen er rød, så koster det kassen at få malet den. Den røde maling er 30 gange dyrere end de andre og betydelig sværere at ramme rigtig i overgangene til skærmene. Jeg fik skiftet min kofanger foran (den gamle var flækket) og regningen lå over 31000 kr, og selve kofangeren kostede blikket ca 5000 kr.
mbk
mbk Feb 25 '18

@burns 

De der Nicola ser umiddelbart ud til at have godt styr på det, de har en rød i deres før/efter billeder 

Forummets indlæg er redigeret af mbk Feb 25 '18
Sider: 1 2 »