Loading...
dk

Så er der en spændende opdatering i vente | Tesla Forum

KimT
KimT Oct 8 '16

Efter sigende uploader bilen vist ca. 35mb hver nat som skulle være data fra fleet learning.

Jeg har ført i dag fået smit FW på min router så jeg kan logge hvad hver ip har af trafik (Asuswrt-Merlin)

gw
gw Oct 8 '16

@KimT Min ligger omkring 11MB hver nat, ca. ved 01 tiden

Mike
Mike Oct 8 '16
Citat fra Lborch Hvad??? Har du fået den???
Til X eller S?
Det til model s
Mike
Mike Oct 8 '16
Citat fra Lborch Hvad??? Har du fået den???
Til X eller S?
Det til model s
Lborch
Lborch Oct 8 '16
Hvad synes i så? Jer der har fået den... første tanker og indtryk...
BPBach
BPBach Oct 8 '16
Jeg har været ude at teste vers. 8 :
Det første der skete var at lade porten skal skiftes, jeg skulle kontakte Tesla
Den er ikke så hidsig i sin kørsel efter andre biler med autopilot, desuden stikker den ikke af som før da man kørte i inderbanen på motorvej , hvor hastigheden var sat højere end den i det venstre spor, nu følger den bilen ved siden af, fedt
Ellers er der ikke kommet nogle begrænsninger med ratte umiddelbart, som jeg syntes man havde læst.
Det er fedt at alle ikoner forsvinder når kortet er på.
Det virker som om den regenerere mere ved nedbremsning ?
Spotify ser fedt ud, radion er blevet bedre så den kan sættes til at søge nye stationer, virker umiddelbart fint.
God tur derude
koden
koden Oct 8 '16

fedt, det med at den ikke accelererer i inderbanen.

keh
keh Oct 9 '16

Re: Det første der skete var at lade porten skal skiftes, jeg skulle kontakte Tesla

Går ikke ud fra, det forhindrer opladning ? Bliver fejlmeddelsen ved at poppe op ?

Busk
Busk Oct 9 '16
Samme problem som keh - til trods for den ikke fejler noget...
Hilbert
Hilbert Oct 9 '16

Opdateringen til 8.0 er for mig (ingen autopilot) er stor skuffelse.

Design og opsætning af kort (NAV) og ladning decideret forringet, det hele flyder sammen med det blege design.

Der er stadig ingen mulighed for selv at vælge ruten vha. ”waypoints” og Teslaen skal lades ca. 30 min for at segle med færgen fra Hirtshals til Larvik (164 km).

Jeg går selvfølgelig ud fra at alarm for ladeport snarest bliver fjernet.

Hvis jeg kunne få min gamle version (7.1) tilbage ville jeg nok foretrække det, indtil der kommer reelle forbedringer.

SuneH
SuneH Oct 9 '16
Enig med Hilbert i at det nye design er for blegt. Men måske skal man bare vende sig til det. Jeg har dog ikke ladeportsfejlen. Når man skal lade hjemme og sætte procent, er det nu hele bilen man ser halvt gennemsigtig og ikke et "mobilbatteri" som før... Ved ikke helt hvad jeg synes om det...
HJJ
HJJ Oct 9 '16
Det er nok vane.
Har også portfejl
Men ladeværdi vises nu i km.
TT_Tesla
TT_Tesla Oct 10 '16

Har også ladeport fejlen på min - Tesla siger de ved at der er en fejl - en simpel test af SW ville da havde fundet en sådanne fejl !!
Håber ikke at der er mere alvorlige fejl i den frigivne kode.

tintin
tintin Oct 10 '16

Jeg har talt med Tesla. De hævder på det bestemteste at de skal have bilen ind for at fixe problemet. Surt nå man bor i Sønderborg

TT_Tesla
TT_Tesla Oct 10 '16

Meget interessant, da jeg lige har været hos Tesla i Kastrup ifm andet problem, og de fastholdt at det blot var en SW-bug.

tintin
tintin Oct 10 '16

De sidste indlæg fik mig til at ringe til Århus igen og jeg fik det svar at de lige for to minutter siden havde fået information om at der formentlig i løbet af et par dage kommer en opdatering som de håber løser problemet, Vi får se.

Lau
Lau Oct 10 '16

Jeg er vild med det nye design og der er en masse funktionalitet bare er langt mere intuitivt, specielt kort og medieafspiller. Jeg fik fikset ladeport for en måned siden, så er tip-top her.

PeterE
PeterE Oct 10 '16

Tak Lau! Jeg ved at bilen netop er blevet færdig nede på min p-plads, og nu glæder jeg mig da. 

gronkjaer
gronkjaer Oct 10 '16

For fanden da... Stadig ingen opdatering her... Skal da lige love for at jeg er blevet smidt bag i køen..

MicTheCat
MicTheCat Oct 10 '16
Jeg er glad for det nye design både i vores S og X. De der ikke er glade. Vent en måned og i vil føle at det er som det altid har været sådan, det er meget mere moderne

Meen min X som for knap en måned siden fik skiftet begge lygter med blink og tåge har ikke været glad for opdateringen. De nægter igen at kommunikere på LIN bussen. Surt som Tintin nævner når man bor i Sønderborg. Må kontakte SC i morgen og håber de kan fikse det på afstand. Tror det muligvis er Lin Master der ikke får opdateret lygterne før den selv bliver opdateret
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »