Efter sigende uploader bilen vist ca. 35mb hver nat som skulle være data fra fleet learning.
Jeg har ført i dag fået smit FW på min router så jeg kan logge hvad hver ip har af trafik (Asuswrt-Merlin)
Efter sigende uploader bilen vist ca. 35mb hver nat som skulle være data fra fleet learning.
Jeg har ført i dag fået smit FW på min router så jeg kan logge hvad hver ip har af trafik (Asuswrt-Merlin)
Re: Det første der skete var at lade porten skal skiftes, jeg skulle kontakte Tesla
Går ikke ud fra, det forhindrer opladning ? Bliver fejlmeddelsen ved at poppe op ?
Opdateringen til 8.0 er for mig (ingen autopilot) er stor skuffelse.
Design og opsætning af kort (NAV) og ladning decideret forringet, det hele flyder sammen med det blege design.
Der er stadig ingen mulighed for selv at vælge ruten vha. ”waypoints” og Teslaen skal lades ca. 30 min for at segle med færgen fra Hirtshals til Larvik (164 km).
Jeg går selvfølgelig ud fra at alarm for ladeport snarest bliver fjernet.
Hvis jeg kunne få min gamle version (7.1) tilbage ville jeg nok foretrække det, indtil der kommer reelle forbedringer.
Har også ladeport fejlen på min - Tesla siger de ved at der er en fejl - en simpel test af SW ville da havde fundet en sådanne fejl !!
Håber ikke at der er mere alvorlige fejl i den frigivne kode.
Jeg har talt med Tesla. De hævder på det bestemteste at de skal have bilen ind for at fixe problemet. Surt nå man bor i Sønderborg
Meget interessant, da jeg lige har været hos Tesla i Kastrup ifm andet problem, og de fastholdt at det blot var en SW-bug.
De sidste indlæg fik mig til at ringe til Århus igen og jeg fik det svar at de lige for to minutter siden havde fået information om at der formentlig i løbet af et par dage kommer en opdatering som de håber løser problemet, Vi får se.
Jeg er vild med det nye design og der er en masse funktionalitet bare er langt mere intuitivt, specielt kort og medieafspiller. Jeg fik fikset ladeport for en måned siden, så er tip-top her.
Tak Lau! Jeg ved at bilen netop er blevet færdig nede på min p-plads, og nu glæder jeg mig da.
For fanden da... Stadig ingen opdatering her... Skal da lige love for at jeg er blevet smidt bag i køen..