Loading...
dk

Tesla i Japan | Tesla Forum

SuneH
SuneH Jul 13 '16
Er i Tokyo pt, og har i løbet af de sidste 3-4 dage set masser af Porsche, store Mercedes, Ferrari og en enkelt Maserati. Vi så også en Rolls Royce i dag. I dag spottede vi så en model S. Jeg havde på forhånd lovet ungerne en is, hvis de fik øje på en Tesla, så nu må jeg til foret. Havde ellers regnet med det ville være meget usandsynlig, fordi jeg troede at at Tesla ikke var i Japan endnu. Men har lige tjekket, og jeg tog fejl. De ER her, og endda med hele 3 SuperChargere i selve Tokyo. Til gengæld er der 366 km til nærmeste SuC mod nord, nemlig i Sendai. Så der skal man dælme køre pænt og det går vist ikke i en 70'er.

Men som sagt, masser af vilde biler her, og kun en enkelt Model S, så de er ret sjældne på disse kanter.
Forummets indlæg er redigeret af SuneH Jul 13 '16
PeterE
PeterE Jul 13 '16
Spændende, har boet en del år i Japan og racing/drift er kæmpestort. Til gengæld er bilerne vist stadigvæk begrænset til at køre max 180, el er smådyrt og brugte ICE koster ingenting. Spændende at Tesla faktisk er der; det troede jeg ikke. God fortsat tur :)
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 13 '16

Apropos drifting, Tesla og Japan. Dette klip har der været linket til før i forum.

http://www.youtube.com/watch?v=JOXDsUCZfgg&sns=em

I

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 13 '16