Loading...
dk

Invitation til gigafactory grand opening 29 juli. | Tesla Forum

Lars72
Lars72 Jul 16 '16
Jeg har lige i dag modtaget en invitation for 2 til gigafactory grand opening den 29 juli og sgu fristet. Det er med test-drives (M3?) og rundvisning.
Har andre modtaget denne invi?
Er lidt i tvivl om invitationen skyldes at jeg i første referalprogram hvor jeg nåede '6 referals' eller bare tilfældigt?
MOS
MOS Jul 16 '16

Jeg har lige modtaget en mail med mulighed for at deltage i en lodtrækning til et par pladser til Gigafactory Grand Opening event. Altså lodtrækning om pladser - ikke en invitation.

Thor
Thor Jul 16 '16

Fik den samme. :)

 

EDIT:: Jeg fik muligheden for deltage i en lodtrækning, ligesom MOS.

Forummets indlæg er redigeret af Thor Jul 16 '16
tintin
tintin Jul 16 '16

Ditto her

SimonHN
SimonHN Jul 16 '16
Har også fået invitationen. Hvis man har henvist over 5 kunder så får man adgang til åbningen + en gæst.

Åbnet først invitationen på min mobil. Der stod mine info. Valgte så at åbne den på min iPad. Så stod der Ida Maria Kiefer's info. Sært. :S
Kiefer
Kiefer Jul 16 '16

Ah hvad...?

/Martin

tintin
tintin Jul 16 '16

Det samme stod ved min invitation 

Twinauto
Twinauto Jul 16 '16
Har også modtaget lodtrækning - har ikke gjort andet end at have en S og reserveret en 3
Forummets indlæg er redigeret af Twinauto Jul 16 '16
ikiefer
ikiefer Jul 17 '16
Hej

Jeg er temmelig interesseret i at vide, om mit navn har været forudfyldt via linket i lotteri-mailen hos flere af jer?

Venlig hilsen
Ida (Maria Kiefer)
PerF
PerF Jul 17 '16

Ejer bare en model S, og har fået invitation. Det var mit eget navn der var forudfyldt.

Secondtoflying
Secondtoflying Jul 17 '16
Eget navn :-)
Kemikeren
Kemikeren Jul 17 '16

"Ida Maria Kiefer - tesla@kiefer.dk"

det er ikke mit navn...

KimT
KimT Jul 17 '16

Når jeg fra min mail fra Tesla trykker for at deltage i lodtrækningen står mit eget navn.

@Kemikeren : Det kan være du skal slette ovenstående mail så Kiefer ikke bliver oversvømmet med spam

Kiefer
Kiefer Jul 17 '16

Lad mig side det sådan, den mail blev egentlig kun brugt til myTesla, men det gør den så ikke længere. Alt post sendt til denne adresse ryger nu i /dev/null på mail-serveren..

/Martin

jensk2
jensk2 Jul 17 '16

Eget navn i Lottery mail.

SimonHN
SimonHN Jul 17 '16
Nogle der ved om man må gi billetterne væk? Efter deres regler ser det ikke helt så nemt ud. :(
TSLA
TSLA Jul 17 '16

Nej, det må man ikke. Identiteten bliver checket ved ankomst.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 19 '16

Nå ok, så er jeg da fri for at "tigge" efter en billet ;)