Loading...
dk

Der er kun få tilmeldte til rekordforsøg - Silkeborg - Nymotorvej - | Tesla Forum

The_Stig
The_Stig Jul 18 '16

Skal vi ikke sikre os en verdensrekord? d. 11 September så datoen får et nyt image? come on guys´n girls

Tilmeld her:  https://fdel.nemtilmeld.dk/4

Info om deltagelse her:

http://www.teslaforum.dk/event/87

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Jul 19 '16
Hilbert
Hilbert Jul 18 '16

Når selv medarrangøren CO2 GREEN DRIVE ikke nævner det under deres events, kan man vel ikke forvente det store kendskab til arrangementet.

Uden presseomtale - ikke en chance for rekord.

Kiefer
Kiefer Jul 18 '16

FDEL har vist reklameret for det på deres FB side. Det gælder jo også andre end Tesla-ejere og hvis man har tilmeldt sig via det direkte link kommer det jo ikke op som om man deltager herfra også.

/Martin

ElPeter
ElPeter Jul 18 '16
Jeg kunne godt overveje det men skød det hen fordi jeg er usikker på hvordan jeg kommer tilbage til Kbh igen. Med 300+ elbiler bliver der rift om SuC Middelfart. Nogen der ved om der er lavet noget ekstraordinært der kan håndtere mange biler?
ErikBH
ErikBH Jul 18 '16

der er ganske fornuftig opbakning allerede nu, dog ikke rekord antal endnu. Jeg kan dog se at der er nogle der er meldt til på Teslaforum's event som ikke har meldt sig til på den rigtige tilmelding https://fdel.nemtilmeld.dk/4

@Hilbert; Vi har sendt een pressemeddelse ud og den er gengivet i flere medier (Rie som vi begge kender kom endda og spurgte om jeg skulle til rekordforsøg, så nogen har hørt om det ;-) ). Der kommer en når vi har nye detaljer vi kan offentliggøre.

Vi kan ikke offentliggøre mere end vi har håndfaste aftaler på. Dog kan det siges helt sikkert at det bliver et fedt arrangement. Jeg håber at vi kan få en god træf stemning ude på Jyllandsringen hvor vi skal mødes inden kortegen skal køre. Forhåbentligt kan vi fortælle mere allerede sidst på denne uge.

vh, Erik

ErikBH
ErikBH Jul 18 '16
Citat fra ElPeter Jeg kunne godt overveje det men skød det hen fordi jeg er usikker på hvordan jeg kommer tilbage til Kbh igen. Med 300+ elbiler bliver der rift om SuC Middelfart. Nogen der ved om der er lavet noget ekstraordinært der kan håndtere mange biler? 

Der bliver mulighed for opladning på Jyllandsringen og vi barsler med andre muligheder indenfor opladning.

Jeg tænker du nok skal nå til Kbh; måske bliver der plads til lidt hyggesnak på SuC'erne ;-)

/Erik 

KS
KS Jul 18 '16
SuC bliver bemandet den dag, og går ud fra at eon og clever er med på det.
Ved at Tesla snakker med dem - måske de stiller op ved deres standere med Chademo adaptere?
ErikBH
ErikBH Jul 19 '16
FDEL har gode relationer til både Clever og e.on. Vi afventer de rigtige folk kommer fra ferie før der kommer noget endeligt.
The_Stig
The_Stig Jul 19 '16

Så er jeg også tilmeldt her: https://fdel.nemtilmeld.dk/4

KimT
KimT Jul 19 '16
Citat fra KenSeitzberg SuC bliver bemandet den dag, 

Og så må Tesla jo også se at få fingeren ud og få lavet en SuC mere i jylland (Herning eller omegn) så den står klar ifm. åbningen af motorvejen  ;-)

AndersHoj
AndersHoj Jul 19 '16
Citat fra KimT
Citat fra KenSeitzberg SuC bliver bemandet den dag, 

Og så må Tesla jo også se at få fingeren ud og få lavet en SuC mere i jylland (Herning eller omegn) så den står klar ifm. åbningen af motorvejen  ;-)

Det vil være meget oplagt i Silkeborg :D 

dRxL
dRxL Jul 19 '16

Nu bor mine forældre i Silkeborg, så det ville passe mig fint personligt med en SuC der, men ville det ikke være mere formålstjenstligt at lægge den lidt længere vestpå? Måske Herning?

ErikBH
ErikBH Jul 19 '16
Citat fra dRxL

Nu bor mine forældre i Silkeborg, så det ville passe mig fint personligt med en SuC der, men ville det ikke være mere formålstjenstligt at lægge den lidt længere vestpå? Måske Herning?

Herning eller Holstebro og så måske en sydvest på, måske Esbjerg/Korskroen. Og gerne en på E45 mellem Rødekro og Randers; Horsens eller Vejle ved motorvejskrydset op mod Herning, Billund tænker jeg ligger logistiskt godt. Hvis man i dag kommer sydvest fra og skal nord på, skal man en god omvej ud til Middelfart. Vejle ville også afhjælpe Middelfart (Selvom problemerne der nok er noget færre med den nye udvidelse) og Aarhus.

Ps. Daniel med forældre i Silkeborg er du da selvskrevet til Guinness rekordforsøget ;-)?

vh, Erik

Forummets indlæg er redigeret af ErikBH Jul 19 '16
Klaus_
Klaus_ Jul 19 '16

Tilmeldt.

kps
kps Jul 19 '16
Tilmeldt. Kom nu vi må gøre noget reklame for arrangementet.
BPBach
BPBach Jul 19 '16

Så er jeg tilmeldt, og klar til reklame!!!!!

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 19 '16

Tilmeldt!

ErikBH
ErikBH Jul 19 '16

det går ganske fint med tilmeldingerne.

Hvis I gerne vil reklamere, kan I printe vedhæftede og dele ud hvor I kommer frem.

/Erik

Kiefer
Kiefer Jul 20 '16

To biler er tilmeldt herfra. 

/Martin

Hilbert
Hilbert Jul 20 '16

Jeg håber at FDEL får korrigeret skrivefejlen, inden den kommer for vidt omkring ;).

Verdensrekordforsøg er ikke to ord!!

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »