Loading...
dk

Der er kun få tilmeldte til rekordforsøg - Silkeborg - Nymotorvej - | Tesla Forum

SuneH
SuneH Jul 20 '16
Jeg har også overvejet det, men når man kommer fra Sjælland, er jeg ligesom ElPeter noget bekymret for 200+ biler i kø ved Middelfart SuC både ud og hjem. Så det må vist være jyderne der trækker læsset ved det arrangement. Men det skulle da også være muligt at samle 300 biler og slå rekorden? Det er jo både Zoe, iOn, Leaf, Tesla mm der tæller med.
PexJensen
PexJensen Jul 20 '16
Citat fra SuneH Jeg har også overvejet det, men når man kommer fra Sjælland, er jeg ligesom ElPeter noget bekymret for 200+ biler i kø ved Middelfart SuC både ud og hjem. 

Nu er der jo også Slagelse, hvis det skulle være, samt diverse betalbare hurtigladere undervejs. 

ErikBH
ErikBH Jul 20 '16
Citat fra SuneH Jeg har også overvejet det, men når man kommer fra Sjælland, er jeg ligesom ElPeter noget bekymret for 200+ biler i kø ved Middelfart SuC både ud og hjem. Så det må vist være jyderne der trækker læsset ved det arrangement. Men det skulle da også være muligt at samle 300 biler og slå rekorden? Det er jo både Zoe, iOn, Leaf, Tesla mm der tæller med.

Sune det bliver ikke "bare" en politisk manifestation og en Guinness rekord, det bliver en fed fed weekend. Vi kommer med mere. Du behøver ikke melde dig til nu, men book weekenden så du ikke lover dig væk til andet :-)..

Og vi har strøm på Jyllandsringen, så hvis alle starter med fuld og kører pænt, mon ikke så der kan fordele sig og få en god oplevelse?

/Erik

KbhP90DL
KbhP90DL Jul 22 '16

Tilmeldt, skal nok blive muntert! Kommer også fra Sjælland. Ikke bekymret for ladning, der er jo en del Eon og Clever Chademo hurtigladere undervejs også, så går alt galt, kan man fylde lidt strøm på dér.

PexJensen
PexJensen Jul 26 '16
Også tilmeldt. Kommer fra Nyborg, og går alt galt for Sjællænderne, kan jeg da tilbyde en sjatladning i Nyborg via std. Teslalader til en enkelt.
Skal nok byde på noget drikkeligt også.
thvestergaard
thvestergaard Jul 28 '16

ErikBH
ErikBH Jul 28 '16
Citat fra thvestergaard

Fedt Thomas. Din "nabonummerplade" tilmeldte sig 1,5 time forinden dig - er det tilfældigt? I har samme reg.dato og eet nummer forskel i nummerplade (5 -> 6). OG en anden med lignende nummerplade med et tal forskelligt fra din nabo meldte sig til 7 minutter efter dig.

vh, Erik

KimT
KimT Jul 28 '16

Jeg har for længst tilmeldt mig, og hvis det er nogen der skulle mangle strøm til en sjatladning kan jeg da godt tilbyde lidt fra mit 11kw stik i den vestlige del af Silkeborg.

Climber
Climber Jul 30 '16
@ Hilbert "Verdensrekordforsøg er ikke to ord!!"
Du har ret: Elbilverdensrekordforsøg er et ord på dansk, ikke tre ;-)

The_Stig
The_Stig Jul 31 '16
Citat fra Climber @ Hilbert "Verdensrekordforsøg er ikke to ord!!"
Du har ret: Elbilverdensrekordforsøg er et ord på dansk, ikke tre ;-)

Reglen er ret enkel, hvis man kan sætte "en eller et"  foran det betydende ord, så samles det på dansk! på engelsk er det altid opdelt pr, ord.....
dRxL
dRxL Aug 1 '16
Citat fra ErikBH

Ps. Daniel med forældre i Silkeborg er du da selvskrevet til Guinness rekordforsøget ;-)?

vh, Erik

Det har du så evigt ret i, og jeg har da også hørt om den motorvej der var på vej i hvert de sidste i hvert fald 25 år, mens man ikke kunne blive enige om hvordan den skulle føres igennem Gudenådalen (som jeg har forstået den, synes jeg i øvrigt at man har valgt den bedst mulige linieføring nord om byen).

Og ved at kombinere turen med et besøg hos forældrene, kan jeg jo tage hjem lidt senere end de andre og slippe for kø ved laderne ;)

Der var dog en større kabale af mulige andre arrangementer der skulle falde på plads før jeg kunne lave min tilmelding, men nu er det gjort og jeg glæder mig rigtig meget til at være med =)

ErikBH
ErikBH Aug 2 '16

Citat fra dRxL

Det har du så evigt ret i, og jeg har da også hørt om den motorvej der var på vej i hvert de sidste i hvert fald 25 år, mens man ikke kunne blive enige om hvordan den skulle føres igennem Gudenådalen (som jeg har forstået den, synes jeg i øvrigt at man har valgt den bedst mulige linieføring nord om byen).

jeg har selv en onkel og moster der boede i Skærbæk, så jeg har selv hørt meget om den linjeføring :-)

Og ved at kombinere turen med et besøg hos forældrene, kan jeg jo tage hjem lidt senere end de andre og slippe for kø ved laderne ;)

Det skal nok gå ved Superchargerne, så lang tid tager det heller ikke at lade en Tesla ;-).

Af danskere er der pt. tilmeldt 25 Teslaer der bor øst for Storebælt og 63 vest. Jeg kender til mindst 3 fra øst kommer tidligere end søndag, så mon ikke det går.

I værste fald får man en hyggelig snak ved SuC'en ;-). Hvad de svenske og norske tilmeldte lige gør færge eller bro ved jeg ikke.

Der var dog en større kabale af mulige andre arrangementer der skulle falde på plads før jeg kunne lave min tilmelding, men nu er det gjort og jeg glæder mig rigtig meget til at være med =)

Fedt! Det kan kun blive godt!

/Erik

HJJ
HJJ Aug 2 '16
Jeg har ikke tilmeldt mig endnu, men da vi alligevel skal på weekend med kortklubben i Skanderborg, fredag til søndag, er det jo nærliggende at tage dette med. Jeg har nu bestilt overnatning i Silkeborg så nu mangler jeg bare at tilmelde.
Kommer fra Bjæverskov.
HJJ
HJJ Aug 2 '16
Er nu tilmeldt.
ErikBH
ErikBH Aug 6 '16

så kom Tesla nummer 100 på listen. Der er nu tilmeldt 159 biler. 67 Teslaer vest for Storebælt og 28 fra øst. Det burde ikke give problemer ved SuC'erne ;-).

/Erik

Michael84
Michael84 Aug 6 '16

Jeg har talt med flere rundt på superchargerne der ikke har været klar over det her forsøg. Var det en ide at sætte noget op på superchargerne, for at gøre opmærksom på det? Der er stadig et godt stykke til 300...

The_Stig
The_Stig Aug 7 '16

Jeg spurgt Mikkel, om han vil lave et link på indgangssiden på linkmytela?

jensk2
jensk2 Aug 7 '16

Hej, hej

Der står ved tilmeldingen at arrangementet varer fra 10 - 18 er det monstro muligt at deltage i kortere tid?

mvh

jens 

ErikBH
ErikBH Aug 7 '16
Citat fra jensk2

Der står ved tilmeldingen at arrangementet varer fra 10 - 18 er det monstro muligt at deltage i kortere tid?

du skal være der senest 15.30'ish - vi skal være klar kl. 16 og kronprinsen klipper snoren forventeligt 16.30-16.45, så vi kører nok kl. 17. Så 15.30 - 17.30 er nok det mindste. Men skriv lige en note på tilmeldingen at du kommer sent - vi skal registrere dig aht. Guinness og det foregår på Jyllandsringen. Men der kommer mail ud når vi kommer tættere på.

Der kommer nogle oplæg omkring ladeteknologier og elbusser inden.

vh, Erik

ErikBH
ErikBH Aug 7 '16
Citat fra Michael84

Jeg har talt med flere rundt på superchargerne der ikke har været klar over det her forsøg. Var det en ide at sætte noget op på superchargerne, for at gøre opmærksom på det? Der er stadig et godt stykke til 300...

vi skal i princippet "kun" op på 242 for at få rekorden. Vi har pt. 164 og der er flere der har meldt deres ankomst men ikke har fået sig "nosset sammen" (Deacon m.fl. ;-) ) til at melde sig på. 

Jeg kommer ikke selv så ofte på superchargerne, så jeg kan ikke selv klæbe noget på, men jeg har sat på alle hurtigladere i Billund og Vejle.

vh, Erik

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »