@nostromo - Den tager vi lige stille og roligt fra begyndelsen, så får du styr på blodtrykket og jeg får ro i maven :-)
Har du overhovedet en Tesla selvom dit navn indikerer det? ....
Ja, og den kører fint :-)
Du lyder mere som en troll fra nationen.dk for det var da godt nok en mavesur remse du kom med der!
Kender ikke noget til den hjemmeside og ønsker det heller ikke.
Tror du at et sæt kina klodser til 149 bremser en bil på tunge side af 2 tons lige så godt?
Det har vel ikke noget at gøre med religion men teknik, men JA det kan de indtil nogen modbeviser det.
Du lyder mest af alt som en der ikke aner hvad han har købt, måske havde du troet du kunne score en hurtigt gevinst og fejlede, eller blot har købt over evne.
Ingen af delene....og da slet ikke det første :-)
Selvfølgelig skal tingene sættes i perspektiv og blot fordi bilen koster en million skal bremserne jo ikke koste en halv million, enig.
Også enig, og jeg overdrev nok en smule.
Hvis du ikke kan få råd til nogle tusinde til bremse og kun 149 ligger problemet vist ikke hos Tesla.
Det handler ikke om beløbet, men om værdien af det man køber. Ville føle mig dum hvis jeg betalte mere for nøjagtig den samme vare end den sælges til andre steder. Det nævnte tilbud har jeg naturligvis ikke benyttet og kender heller ikke kvaliteten. Blev kun nævnt for at sætte lidt perspektiv i tråden - det lykkedes :-)
Har selv kørt bmw i mange år, deres org. dele koster skisme også mere end hos Mekonomen men så længe min bil var ny kunne jeg da aldrig drømme om at montere noget fra T-Hansen på den.
Så må jeg gætte mig til om du monterede Thansen dele på din BMW når den ikke var ny længere.
Vi har vel alle vores forskellige tilgang til bilen og gør ikke alting ens - heldigvis.
Og så bor jeg nok et sted i Danmark hvor en Tesla ikke kører i samme antal som VW up!