Iflg. en nordmand, jeg spurgte holder plastic ikke - Alu/metal bedre.
Selv tror jeg ikke meget på nogle af løsningerne. Men lad os høre andres erfaring.
Hej Jack,
Fælgbeskyttere er under alle omstændigheder et kompromis.
Problemet er vel at 21" og større fælge skraber på alle steder, og vil du slippe for dyre fælg reparationer er beskytteren et godt alternativ.
Har selv gode erfaringer med hårdplast beskyttere.
Ved ikke helt med det metal, den vil nok give mærker på fælgen under beskytteren ved hårde slag.
Kørte 15.000km med Alloygator, Nylon / hårdplast, let at montere og tager fint imod skrammerne uden at ridse fælgen nedenunder.
- R
Ifølge top billedet her på forum er det ikke fordi Ken kører pænt, nej det er blot fordi han får sin bil transporteret rundt i landet på et fejeblad. På den måde opnår han både at passe på bilen og meget billig transport :-)
/Martin
Nu er jeg måske ikke den rette af spørge, men jeg kan da oplyse at jeg har solgt godt 50 sæt alloygator og alle har været rigtig glade for dem. Har de ramt en kant og fået ødelagt alloy gatoren så har de bestilt en ny ring til det pågældende hjul. Kun en gang har jeg haft en kunde hvor den ikke har kunne tage det, men der snakker vi også en glidetur ind i en hjørnesten. (fælgen knækkede).
Har et sæt i sort som jeg aldrig fik monteret. Ring 40 et fire 8786 hvis interesse