Loading...
dk

Webmaster takker af for denne gang. | Tesla Forum

KS
KS Aug 17 '16

Hej alle brugere af Teslaforum.dk

Da jeg nu har stårt for driften af forummet i snart 4 år er tiden kommet til at smide driften og vedligeholdet videre til nye friske kræfter. Det har været nogle turbolente år, først en lang ventetid på min første Model S, som inspirerede mig til at gå med bag dette forum. Dernæst en levering og ekstase over den lækre bil, men så begyndte småproblemerne, og derfor godt vi havde forummet til at vende disse ting.

Så kom D modellerne, og en tur rundt med nye problemer, så kom alle November/December leveringerne med en masse nye brugere - og samme problemer som tidligere. Og nu har vi hele misæren omkring servicesituationen i DK.

Da jeg efterhånden har fået nok, har jeg valgt at sige fra. Jeg har lært en masse fede mennesker at kende - og fået et utroligt netværk, men arbejdet med forum og den kontakt jeg har haft bagved forummet, med kontakt med en masse brugere der har haft negative oplevelser med Tesla, har fået mig til at sige fra.

Jeg trækker mig derfor fra Teslaforum.dk, og overlader driften og alt andet til nye kræfter. Jeg har ligeledes besluttet mig for at jeg ikke vil stå for fremtidige arrangementer såsom byggetræf osv. Har nogen lyst til at arrangere, så glimrende, og jeg dukker måske op som gæst, men andre må tage over.

Ejerskabet og den daglige drift er overdraget til Emil og Peter Ellefsen, som har ideer til nyt og spændende på forummet. Jeg deaktiverer min bruger (KenSeitzberg), og vil derfor ikke være istand til at svare på beskeder på forummet - jeg deltager stadigvæk - dog med anonymt navn.

Skulle nogen have interesse, så er der stadigvæk 21"fælge til salg - Kontakt Autoskadestuen :-)

Tak for de mange gode oplevelser, tak for det store netværk dette har givet, og tak for at have været med.!

 

P.s. Nye ejere af siden er Autoskadestuen, som vil drive sitet videre i "gammel" stil, men evt. også tilføre nyt indhold. Annoncører osv. fortsætter som hidtil, og disse vil blive kontaktet ved genforhandlingstid omkring april.

(Puh, en sten er faldet fre hjertet - var lige ude og nyde en lille en, og det er den helt rigtige beslutning)

Forummets indlæg er redigeret af KS Aug 17 '16
Andmar
Andmar Aug 17 '16
Tak ken, jeg har fået meget ud af dine mange indlæg, mange tak for godt arbejde.
Anders

Forummets indlæg er redigeret af Andmar Aug 17 '16
KbhP90DL
KbhP90DL Aug 17 '16

Ken, tak for indsatsen! Håber du bliver hængene som almindelig bruger.

SuneH
SuneH Aug 17 '16
Kæmpe tak fra mig, Ken. Teslaforum var en helt afgørende faktor for at jeg i sin tid besluttede at købe vidunderet. Uden den kæmpe mængde viden der er tilgængelig her, og den store ekspertise man mødes af, ville jeg ikke have taget springet.
Så mange tak, og god vind fremover.
griffel
griffel Aug 17 '16
Det som SuneH siger.... :-)
Michael84
Michael84 Aug 17 '16

Tusind tak fordi du lagde kræfterne i det og gav os et dansk forum! Det har jeg sat og sætter stadig stor pris på!

Lauer
Lauer Aug 17 '16

Tak for tiden og de mange kræfter du har lagt i dette forum, god vind fremover. 

tintin
tintin Aug 17 '16

Ja tusinde tak. Lidt trist men sådan må det jo være. Håber stadig at du bidrager som anonym deltager

egernmus
egernmus Aug 17 '16

Tak for de mange kræfter du har lagt i at starte forummet .. Det var fedt især i starten.

/Ulrik

Mixi
Mixi Aug 17 '16

Også stort tak herfra du har gjort er stort job for alle os Tesla ejere.

 

 

MrCoffee
MrCoffee Aug 18 '16
Hej KS. Sjovt at være med fra begyndelsen hvor folk faldt i svime over Teslaen, nu er det blevet et dagligt syn for de fleste. Tak for at hjælpe mig med diverse og good luck fremover ! Peter
Kochen
Kochen Aug 18 '16

Tak KS, Forrummet har været en uvurderlig hjælp for os uden teknisk forstand - God vind fremover

ILarsen
ILarsen Aug 18 '16

Ja, så får jeg jo nok ikke svar på den PB jeg sendte i efteråret.

Gronhund
Gronhund Aug 18 '16

Tak Ken. Ikke fordi du stopper, men for det enorme arbejde du har lagt i at gøre alt det her for os, som hjælper os så meget i hverdagen.

Jeg går ikke ud fra, at det er fordi du har opgivet Tesla, og vil tilbage til en eksplosions motor ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Aug 18 '16
ODE90D
ODE90D Aug 18 '16

Hej Ken,

Tak for den store indsats du har lagt Forum, og jeg ønsker dig alt det bedste.

Teslaforum har i perioder fyldt rigtig meget i min dagligdag, og været en uvurderlig hjælp lige siden jeg havde de første tanker om at anskaffe mig en Tesla. Tak for det!

Oscarsson
Oscarsson Aug 18 '16

Det samme herfra. Rigtigt rigtigt meget lærdom fra dette du lavet. 1000 tak!

PeterE
PeterE Aug 18 '16

STOR tak for en KÆMPE indsats Ken! Vi ses derude :)

Secondtoflying
Secondtoflying Aug 18 '16
God vind fremover, kan da være vi ses på SUC - hvis ikke du holder på Cirkle K ved siden af ;-)

Mvh,

Secondtoflying.
MichaelS
MichaelS Aug 18 '16

Herfra skal også lyde en stor tak for indsatsen. Forumet har en stor del af æren for vores beslutning om at blive teslaficerede.

Icebreak
Icebreak Aug 18 '16

Også en stor tak til Ken fra mig og jeg kan sige at faktuelt hjalp TF mig med at vælge Tesla S85D som jeg siden har været meget glad for. Jeg håber oprigtigt at TF er overdraget til nye kræfter der vil fortsætte den gode linje om god og oprigtig info, der belyser både gode og mindre gode sider af vores elskede elmobil :-)

Sider: 1 2 »
Dette emne er sticky