Loading...
dk

Tesla Model E | Tesla Forum

Storgaard
Storgaard Jul 5 '14
Er der nogen som har hørt om Model E?
Jeg faldt over dette her link, 20% mindre end MS, det bliver helt sikkert vores bil nr. 2.
/...3-series-on.html?m=1
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 5 '14

Den skal jeg skrives op til når tiden kommer

Bianco
Bianco Jul 5 '14

Vi planlægger med at dieselhakkeren (bil nr. 2) skal holde indtil E'eren kommer :-)

TwoChops
TwoChops Jul 5 '14
Jeg kunne også nemt forestille mig at Alfaen ryger til fordel for sådan en som bil nr 2.
/Jeppe.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 5 '14

Håber på tidshorisonten passer, bare sådan ca

Kiefer
Kiefer Jul 5 '14

Elon Musk sagde på seneste aktionærmøde at navnet E var en joke, og at de i øjeblikket kalder det Generation 3. Godt nok skriver artiklen at den kommer til salg i 2016, jeg vil ikke forvente noget før tidligst i 2017, bilen kommer meget til at afhænge af de nye batterifabrikker der skal bygges. 

De forventer at skulle kunne producere op imod 500.000 modeller om året. det tror jeg heller ikke fabrikken i freemont er klar til i løbet af så kort tid. Lad os nu få model X på gaden i løbet af 2015. Den ser vi meget frem til herhjemme i Søften.

En lidt anden kilde:

http:///...ittle-with-the-model

Vi må da godt nok håbe at afgiftfritagelsen kommer til at løbe længere end 2015 i så fald. Generation 3 vil jo komme til at koste omkring 250.000,- - 300.000 i DK. For en bil der kommer til at matche en MB C eller Audi A4!

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 5 '14