Loading...
dk

Anderledes.... | Tesla Forum

Jabba
Jabba Sep 1 '16

Old news, men helt sikkert værd at vise folk endnu engang hvordan de ikke skal pimpe deres TMS. Når man tænker på hvor meget det har kostet at skabe dette "interessante" eksemplar undres man.

Men nu er det jo en mand med flere penge end han har god stil og han har da også fået customized en masse af hans andre biler til noget som ligner noget "interessant".

mbk
mbk Sep 1 '16
Synes der er nogle fede detaljer. Altså aerodynamikken er nok smadret, men den har nogle detaljer der minder mig om Lamborghini. 
Synes det er fed at de har vendt dør håndtag og åbning, der er brugt meget tid på den og den er også blevet meget unik. Spændende hvad de har lavet ved interiør. 

Tesla Model S er en super flot bil standard, men fiskemunden er ikke super heldig, synes den nye front er fin. Krom listerne er jeg ikke super til, synes de pyntede på Insignia, flot vogn, men det er en del år siden den kom frem, der er gået inflation i de lister. 
Forummets indlæg er redigeret af mbk Sep 1 '16
Jabba
Jabba Sep 1 '16

Selvfølgelig smag og behag, selvom der for undertegnede ikke er meget behag over de biler manden med det spøjse navn har fået lavet. Men unikt er det helt sikkert.

Personligt kan jeg også godt lide den nye front, men er nu fint tilfreds med nose cone alligevel på min sorte bil, da den går mere i et med resten af bilen på en sort bil. Det var faktisk det der til sidst afgjorde farvevalget for mig. Ellers giver nosecone mig lidt indtrykket af en panda tud på ikke sorte biler, men sådan er vi så forskellige. Der er nogle der elsker noseconen.

MartinPedersen
MartinPedersen Sep 1 '16

Jeg kan ikke være den eneste der tænker "Stormtrooper" hehe...

Genild
Genild Sep 1 '16
Jeg har egentlig aldrig set den oprindelige Model S nose cone som en pandatud, men det er da en ganske sympatisk sammenligning og giver gode associationer til noget vi bør beskytte og værne om
Jabba
Jabba Sep 1 '16
:) Perfekt svar fra en bruger med et sympatisk profilbillede :)
Genild
Genild Sep 1 '16
Hæhæ og manne tak
FrederikC
FrederikC Sep 1 '16
Long time no seen Genild, rart at få lidt kulør på forum igen =)
Genild
Genild Sep 1 '16
Tak i lige måde Frederik - jeg har haft rygende travlt med at lave ingenting, og uanset hvor hårdt jeg ikke har lavet noget, er der altid noget ingenting tilbage at lave.
Måske man skulle overveje at få en til at hjælpe, for ind imellem stjæler arbejdet desværre også af tiden.
Larsen
Larsen Sep 2 '16

Det er også meget lang tid siden jeg har været på forum, ligesom flere andre af "de gamle". Forum begyndte på et tidspunkt at køre "lidt i ring", og jeg følte de mange nye der kom til sidste efterår, fuldstændigt glemte at kigge blot lidt bagud i trådene, og stille spørgsmål som allerede adskillige gange havde været diskuteret og behandlet meget grundigt. Jeg kan også se nu, at der slet ikke er den aktivitet og entusiasme omkring tingene der var for et par år siden. Da var vi jo "first movers". Nu er det efterhånden blot en almindelig bil. Ikke mindst på vejene.

Nå, bortset fra det, så skal jeg vist have fat i Tesla Service. Min 85S fra foråret 2014 skal vist snart have sin anden Drive Unit. Den er begyndt at lyde som en en Tesla Roadster.

HJJ
HJJ Sep 2 '16
Tak for info.
Den har jo ikke været der før
Kiefer
Kiefer Sep 3 '16

Larsen: Det er da ellers flot at du har holdt din DU i så lang tid.  Jeg tror nu som sådan nok der er entusiasme omkring bilen, men hverdagen har nok ramt de fleste og så ikke mindst har regeringens politik omkring elbiler nok også taget en del af motivationen...

Genild: Husk der er vigtigt at lave ingenting og ikke lade arbejdet overtage det hele. Man skal dog nok også passe på med ikke at lave ingenting for længe, så risikerer man bare at blive stresset ;-)

/Martin