Havde en rigtig fin oplevelse i Legoland i dag, kørte ind på P1 som er den parkering der ligger tættest på parken, selv om hustruen mente det nok var lidt omsonst da der allerede var rigtig mange mennesker i dag, men som altid er det da forsøget værd at køre ind på den parkering der ligger tættest på indgangen.
Da vi kører ind er der personale der dirigerer bilerne på plads og anviser hvilke rækker man skulle køre ind på, vi undrede os lidt over at vi blev ved med at blive vinket fremad, indtil vi nåede helt op til forreste linie Her har Legoland sørme installeret en række EON standere og markeret pladserne som elbilpladser. Hustruen troede først at jeg kørte ind på en handicapparkering da de alle var ledige og næsten lige ved indgangen.
Vi havde ikke behov for at lade, da vi havde 235km tilbage på tælleren hvilket var alt rigeligt til at komme retur til Århus senere, men jeg lagde dog mærke til at selve porten til de enkelte EON standere stod åben, så man bare kunne sætte kablet i, med to små børn der havde travlt med et komme ind i Legoland var der ikke rigtig tid til at jeg kunne eksperimentere med om det virkede ;-)
Men er der nogen der ved om de standere bare er til fri afbenyttelse, eller om det bare var tilfældigt at porten stod åben?
Da vi kom retur lagde vi så mærke til at vi var den eneste el-bil i dag, resten af pladserne var optaget af alt andet end el-biler. Jeg går ud fra at det er personalet der på et tidspunkt har vurderet at når man ikke kommer til åbning, så er det bare ærgerligt.
Og så måtte vi bare konstatere at dagen i dag var en lidt dum dag at køre derned på. Der var proppet med mennesker...
/Martin