@JohnUJ
Tillykke med bestillingen af din X'er! Min glæde ved bilen vejer som regel op for alle besøgene hos tesla. Jeg har egentlig ikke haft så mange forskellige problemer med bilen. Det er mestendels de samme, som kommer igen og igen. Nogle ting fikses - ligesom ved S'eren - ved software-opdateringer.
Min X'er har som regel haft problemer med dørene. Fordørene. På intet tidspunkt falkedørene! Det er låsemekanismen, som driller.
Og så hopper ruderne ud af kalibrering, men det problem har jeg fået oplæring i selv at fikse, for ellers skulle jeg jo derud en gang mere om ugen.
Der ud over har jeg haft en bilalarm, som uden begrundet årsag er gået i gang. Første gang stod bilen uden nøgle i nærheden, alene i en mørk, lukket garage. Det har været ad to omgange. Begge gange forsvandt problemet efter en sw-opdatering.
Til at starte med var der også noget med nogle døre, det åbnede uden at de blev bedt om det og uden at der var plads til det (... i min garage)
Ifølge instruktionsbogen kan man ved aktivering af træk ikke længere justere på bilens luftaffjedring. Men det kan man godt...
Og så nogle problemer, som vist ikke nødvendigvis er X-relaterede: defekt forlygte og defekt blinklys, som desværre ikke gav en alarm i bilen.
Venlig hilsen
Ida