Loading...
dk

Spoiler og sideskørter | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jan 13 '15

Hookmaker: Kun for fælgene, eller var det med dæk?

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Jan 13 '15
Ingen dæk.
Bilvaskeren
Bilvaskeren Jan 14 '15

jeg er normalt ikke til en slags aftermarket stumper, men det kit der er sku fedt..!

FrederikC
FrederikC Jan 14 '15
Citat fra Hookmaker

Kiefer, 1900 USD + 1050 i forsendelse, told og moms. En helt ok pris, synes jeg.

Der har du helt sikkert gjort en god handel! 

Jesperbang
Jesperbang Jan 27 '15
Er der nogle herinde som har erfaring med Vossen fælge, er de gode eller dårlige.. Skal selvfølgelig side på en P85D 22"
tk
tk Jan 27 '15

Jeg køre med 22" Vossen, super kvalitet og finish...

Claus8930
Claus8930 Jan 27 '15

Jeg har et sæt CV4 22" liggende der skal monteres på P85D til marts :)

Forummets indlæg er redigeret af Claus8930 Jan 27 '15
FrederikC
FrederikC Jan 28 '15
Citat fra tk

Jeg køre med 22" Vossen, super kvalitet og finish...

Har du nogen ide om hvor meget dit merforbrug er? Ift. evt. 19"? kw/km? 

JL
JL Jan 28 '15

@tk: De er super flotte - det ligner 9" foran og 10,5" bag - er det korrekt? Tror jeg så dig for 1-2 uger siden på en tank, ikke langt fra Fisketorvet :-)

@FrederikC: 21" i forhold til 19" er 3% ifølge Tesla, så mon ikke det ligger mellem 3-4%. Det kommer vel også an på hvor brede dæk man kører med på fælgen?

FrederikC
FrederikC Jan 28 '15
Citat fra JL

@tk: De er super flotte - det ligner 9" foran og 10,5" bag - er det korrekt? Tror jeg så dig for 1-2 uger siden på en tank, ikke langt fra Fisketorvet :-)

@FrederikC: 21" i forhold til 19" er 3% ifølge Tesla, så mon ikke det ligger mellem 3-4%. Det kommer vel også an på hvor brede dæk man kører med på fælgen?

Tror ik helt det passer... Ken melder om op mod 20%. 

JL
JL Jan 28 '15

@FrederikC: Tror det er fordi han kører mere råddent når han får sine 22" fælge på ;-) Men hvis det passer er det da helt vildt...

Forummets indlæg er redigeret af JL Jan 28 '15
FrederikC
FrederikC Jan 28 '15

Jeg havde selv overvejet et sæt CV1 i 22" men er meget nervøs for hvor meget det nedsætter rækkevidden.

Jesperbang
Jesperbang Jan 28 '15

TK hvad str. dæk har du på? er det 255/30/22 & 295/25/22?

Jesperbang
Jesperbang Jan 31 '15

Så er et komplet skørter sæt fra undpluggedperformance bestilt, så håber det er fremme i April hvor bilen kommer. det tager 8 uger at fremstille, da de ikke kører med lager beholdning. Men det går nok, for bilen kommer ikke før til April. :-)

Steen_Bo
Steen_Bo Jan 31 '15

Det ser da mega cool ud, Prisen er også der efter. Kan da godt forstå de ikke har dem på lager :-)

Jesperbang
Jesperbang Jan 31 '15

Steen Bo, ja det koster lidt, men jeg overtalte mig selv til at gøre det, nu hvor jeg spare mange penge på benzin de næste mange år. :-)

Jesperbang
Jesperbang Feb 25 '15
Ved der er et firma i Europa som vil til at fremstille Unpluggedperformence skørter sæt, og derved vil prisen kunne komme længere ned hvis nogle skulle have interesse. Jeg få mit hjem og sat på bilen i April, så nogle som vil se det IRL, så kik forbi Slagelse hvis i få lyst. ;)
FrederikC
FrederikC Feb 25 '15

Jesperbang - hvor meget af det har du bestilt? kun sideskørter?

Jesperbang
Jesperbang Feb 25 '15
Bestil hele komplet sæt, front, side og bag, samt hæk spoiler. ;)
FrederikC
FrederikC Feb 25 '15

Er det denne front spoiler du har bestilt?

https://unpluggedperformance.com/catalog/products/front-spoiler/

Jeg syntes denne her er ret fed:

https://unpluggedperformance.com/catalog/products/unplugged-performance-complete-front-fascia-system/

Sider: « 1 2 3 4 »