Loading...
dk

Batteri kapacitet efter 14 mdr. og 18.000 km | Tesla Forum

DavidS90D
DavidS90D Aug 1 '17

Jeg kan ikke mindes at man kunne købe MODEL X med 85 kWh batteri.. :-)

Kiefer
Kiefer Aug 1 '17

DavidS90D: Nej heldigvis for det, for allerede ved 90kWh er batteriet efter min mening for småt. Der er langt kortere rækkevidde i en Model X90D end der er i en S85 uden D...

Man kører kortere og langsommere på en opladning i vores X end vi gør i vores S. På sin vis er jeg glad for at Tesla aldrig introducerede X70D til at starte med, ellers var vi nok hoppet på en sådan, men det er jeg i dag glad for vi ikke gjorde. For reelt er en X90D at sammenligne med en S70D når vi snakker rækkevidde...

/Martin

ast
ast Aug 1 '17

Jeg husker ikke hvad der er hvad - men det lave niveau.

T3S7A
T3S7A Aug 1 '17
Det kan vel ikke komme bag på nogen at man kan kører længere i en S end i en X, med samme batteripakke. Der er jo meget større vindmodstand og vægt i en X end S. Om bilen hedder D eller ej, har næsten ikke noget at sige. Jo, den viser flere km i displayet når man har en D end alm. Men batteripakken er jo stadig den samme i begge modeller. Så det er jo blot et visuelt tal den viser. Alt afhænger stadig af din kørestil.
DavidS90D
DavidS90D Aug 1 '17

Mit indlæg #21 var bare en hentydning til at denne tråd omhandler Model X, og ikke rækkevidden på andre modeller...

torvalstrom
torvalstrom Aug 1 '17
#1 er da en Model S? 
DavidS90D
DavidS90D Aug 1 '17

Ja, korrekt! Forkert formulering i #25... Model X.. emne...øhh glem det!

Sider: « 1 2