@TorbenS
Du har da fuldstændig ret. First world problems...
Men det er mig alligevel ubegribeligt, at man ikke dimensionerer et så stort SC anlæg til de bilister, det er tiltænkt og må forventes at benytte anlægget. Det er jo ikke ligefrem raketvidenskab at bestemme venderadius på en Tesla og overføre det til en plantegning.
Det minder mig om en anekdote fra min studietid. En tømrer påpegede under et byggeprojekt, at en dør ikke ville kunne åbnes pga. et trappegelænder, der stod for tæt på. I hvert fald ikke, hvis man byggede det, som det var angivet på byggetegningerne. Arkitekten blev tilkaldt, men denne kiggede dårligt nok på byggetegningerne og svarede arrogant, at tømrerne bare skulle følge tegningerne og se at få det bygget færdigt i en fart. Næste dag, da arkitekten kom forbi, var døren monteret, men han kunne ikke åbne den for trappegelænderet... :-/
Men vi skal jo ikke glemme det positive: Det er fedt at vide, at jeg formentlig aldrig kommer til at mangle en SC alle de steder, min Tesla kommer til at bringe mig hen. Da jeg købte den sidst i 2015 var jeg lidt bekymret for, om jeg risikerede at stå med en bil, der var ubrugelig til ferieture til fjerne destinationer. F.eks. Nordnorge, Finland, de baltiske lande, Østeuropa, det sydligste Sydeuropa. Ikke fordi jeg havde konkrete ferieplaner. Men nu ser det ud til, at uanset hvor jeg får lyst til at køre hen, så vil jeg aldrig komme til at mangle SC.
I dag er der SC helt op til Tromsø i Nordnorge samt helt ned til Cullar i Sydspanien. Der kommer løbende flere til og om ikke længe er det meste af Østeuropa dækket og man vil kunne køre rundt om Østersøen, over til Moskva og helt ned til sydspidsen af Spanien, Italien og Grækenland. Selv Tyrkiet er ved at komme med, hvis man da overhovedet orker at køre så langt... Og så er det endda gratis. For evigt! Fedt!!!