Loading...
dk

SuperCharger Hedensted (E45 Vejle-Horsens) | Tesla Forum

Reklame
webercarbmann
webercarbmann May 31

Vi skal en tur til jylland i bededagsferien, Håber at Hedensted SUC når at åbne inden da. Det bliver en fin mellemstation så man undgår at skulle køre ind til Århus SUC. 

Der kommer også en SUC i Holbæk men jeg kan ikke rigtig regne ud hvor de vil placere den. Mit bedste bud er ved megacenteret i Holbæk selv om det ikke er specielt tæt på motorvejen. Er der andre der mener at kunne regne den ud? 

Klaus_
Klaus_ Jun 1

Er bededagsferien ikke for 2 uger siden? For så kommer I da lidt for sent til Jylland :) 

P85DK
P85DK Jun 1

De planlægger måske i god tid og taler om bededagsferien i 2018 :-)

Klaus_
Klaus_ Jun 1

Så er der vist ingen grund til at "håbe" SuC'en er åben - for det har den været i laaaaang tid til den tid :-)  

Det kan ikke tage lang tid at få sat kasse på laderne og tilsluttet kablerne, bygge et skur op omkring de hvide kasser hvor hamsterhjulene er placeret, og asfalteret/lagt fliser.

webercarbmann

Det er mig der vrøvler. Jeg mener pinse og det er jo lige om lidt, så der er nok ikke meget håb. Vi klarer os uden....

Klaus_
Klaus_ Jun 1

Pinse tror jeg desværre ikke, jeg vile være imponeret hvis de kan nå det.

PeterE
PeterE Jun 1
Citat fra MOS
Citat fra PeterE
Mos, Halmstad er ikke stykke på vejen og ikke nok. Kør lige fra halmstad og besøg Louisiana hos mig i Humlebæk. De når ikke hjem igen i en model 70. Og nej, ingen vil over broen på vej retur.

Jeg forstår ikke din kommentar "Halmstad er ikke stykke på vejen og ikke nok". Fra Halmstad er der ca. 100 km til Louisiana Museum i Humlebæk. Jeg tror, man skal køre temmelig råddent, selv i en 70'er, hvis man ikke kan køre 100 km t/r på en fuld opladning. 140 km t/r fra Falkenberg SC kan også snildt gøres i en 70'er, men så skal man ikke køre alt for stærkt.

Beklager, det blev noget sludder. Jeg møder et større antal Louisiana gæster som løber tør for strøm ift sidste opladning i Falkenberg og færgen over Helsingør-Helsingborg. Jeg har også skrevet til Louisiana. Og ja, måske er Halmstad tæt nok på.
Bagster
Bagster Jun 8

Så mangler der bare det sidste :)

Klaus_
Klaus_ Jun 9

Ifølge en facebook kommentar, kommer hovedledningen først ind i uge 26.

KimT
KimT Jun 9
Citat fra Klaus_

Ifølge en facebook kommentar, kommer hovedledningen først ind i uge 26.

Så har de vel tid til at komme igang på de andre sites ;-)  

Gronhund
Gronhund Jun 9
Citat fra KimT

Så har de vel tid til at komme igang på de andre sites ;-) 

Og det er sandsynligvis ikke engang løgn. Jeg fik tidligere at vide af Tesla, at det var et team (eller måske flere) der tog rundt og servicerede/tilsluttede nye standere. Det er vel at mærke et WorldWide team, så hvis DK har et problem med en eller flere standere, så skal de have det team ud at se på den når de har tid.

Kiefer
Kiefer Jun 9

Dem jeg har mødt der lavede den afsluttende installation arbejdede ud fra UK men med et tæt samarbejde med US.

Om det har ændret sig siden ved jeg ikke, men det ville da undre mig, hvis man ikke havde lokale teams i de enkelte verdensdele.

/Martin

jensk2
jensk2 Jun 9

Vedrørende SUC Holbæk, det område der giver bedst trafikal mening er på Ringstedvejen imellem Holbækmotorvejen i Nord og Kalundborg Motorvejen i Syd. Begge de steder Ringstedvejen krydser de to motorveje, kan man nemlig komme på motorvejen i begge retninger. Kalundborg Motorvejs udfletningen i Vipperød har allerede en Pendler parkering, men man kan kun komme mod København eller Kalundborg igen og altså ikke mod Holbæk/Sjællands Odde.Men den nærmeste Service Station med forplejning er altså Cirkel K på Hvalsø Vej:-)

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Jun 9
jensk2
jensk2 Jun 9

Andre understøttende billeder:-) Henholdsvis RingstedVej/Holbæk Motorvej i Nord, Ringstedvej/Kalundborg Motorvej Syd, Cirkel K nær Motorvej/Hvalsøvej.

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Jun 9
DavidS90D
DavidS90D Jun 9

@jensk2 (eller andre) Fedt med info, men start evt. ny tråd med SuC Holbæk.

Der kan med det samme også laves en tråd for hver af de 2 andre placeringer, så kan man fylde på der løbende som tingene skrider frem :-)  (Esbjerg og Holstebro)

jensk2
jensk2 Jun 9

Done! Altså for Holbæk SUC. Lykkedes at indsætte billeder baglæns så den uskyldige læser måske forstår hvad der vises:-)

Bagster
Bagster 30 minutter siden

~~SUC ved Hedensted åbnede i går aftes 23/6, skulle der være nogen der mangler et henvisnings link til fri SUC på ny S eller X har jeg 4 at dele ud af.

Sider: « 1 2 3
Reklame