Den eneste ulempe er hvis den ikke helt har fanget dig endnu. Så holder jeg bare fat i håndtaget indtil den åbner, sker ikke hver gang men har prøvet den lige skulle have et par sekunder. Jeg har en enkelt gang prøvet at døren åbner og musikken starter men så vil den ikke køre. Jeg ved ikke om det var mobilen der drillede men brugte så nøglekortet.
Jeg har i øvrigt undret mig en del over de opladningskurver for v3 superchargeren, der kom frem fra en bruger på reddit, og som refereres alle steder. Jeg synes ikke der er overensstemmelse mellem de kW værdier der angives og så stigningen i SoC.
Jeg skrev et indlæg om det på reddit, hvis I har lyst til at læse:
https:///...s_for_v3_make_sense/
Jeg har et sæt liggende fra Kenriko i matte black som jeg ved lejlighed skal have installeret. Er dog ikke specielt god til den slags så det er ikke umuligt at jeg ender med at ødelægge det.
Jeg valgte matte black fordi det ser ud til at passer godt til resten af kabinen og det er en rolig farve. Når det er sagt syntes jeg faktisk at black matrix ser rigtig godt ud fra de billeder jeg har set. Personligt er jeg ikke så meget til carbon og børstet stål som mange ellers også vælger.
Vi er ved at skabe et overblik over dk leverancer (eller mangel på samme). Alle der har bestilt eller fået leveret må gerne taste ders data ind i arket. Det kan give nogle informationer til os der venter og muligvis en rød tråd?!? På forhånd tak
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-OWaWg0chNPkmKqwuSUnvyX_15nFGqAsdUv-kdnByAU/edit?usp=sharing
Tak for svarene mht. nøgle / keyfob. Tror jeg venter med at købe en. Grunden til jeg overvejer en er at konen ikke er helt så "tæt knyttet" til sin smartphone som mange af os er :)
Sådan en kone vil jeg have...
Hos os er der
børnene, smartphonen, katten og så mig :-)
Jeg tror nogen er forvirret over første kolonne hvor der står "Bestillingsnummer". Der menes vel "Fakturanummer"?
Jeg har i øvrigt også modtaget en kreditnota på min side nu.
LOL @ koden
Tak Jramskov - det er korrigeret :-) men man kan stadig godt blive i tvivl - jeg fik ét fakturanummmer ved bestilling og senere et højere ét da jeg korrigerede min bestilling!!! Hvad mon det betyder?`
Windwards: Mht tidligere ejer, så er det vel i fht levering mere et spg om du er eksisterende ejer eller ej? Jeg tolker at dem der har en tesla nu vil få prioriteret levering over andre. Altså hvis du har haft en tesla i 2015 eksempelvis men ikke længere, så prioriteres du ikke??
Vi er ved at skabe et overblik over dk leverancer (eller mangel på samme). Alle der har bestilt eller fået leveret må gerne taste ders data ind i arket. Det kan give nogle informationer til os der venter og muligvis en rød tråd?!? På forhånd tak
WaWg0chNPkmKqwuSUnvyX_15nFGqAsdUv-kdnByAU/edit?usp=sharing
Umiddelbart tænker jeg at i mangler det vigtigste. Har man spurgt efter pris på byttebil og finansiering? Som jeg har forstået det er det dan største faktor. Dem der har betalt kontant (eller selv sørget for finansiering) og ikke har haft en byttebil er helt sikkert blevet skubbet foran.
Prisen på Model 3 (Og S/X) stiger med 3% d. 18 marts.
Tesla har fået kolde fødder i forhold til at lukke butikker. De lukker derfor kun halvdelen af tidligere planlagt, og derfor stiger priserne med halvdelen af de 6% de blev sat ned.
Det her er en af de værste ting ved Tesla. Det er jo direkte pinligt at melde så store ændringer ud, for så at skifte mening 14 dage efter. Hvis Tesla skal tages seriøst så bør sådan noget ikke ske.
Det er helt fair at de justerer prisen en gang i mellem, men når det sker med så korte mellemrum så skriger det bare til himlen om et firma der ikke har styr på det.
@DN Ved ikke om byttebil har så meget indflydelse. Det har det helt sikkert ikke for mit vedkommende da det først blev en del af aftalen ret sent.
@MikaelH Enig!
Hvis så de vil genindføre EAP samtidig istedet for FSD. Som man i årevis har lovet komme til S men aldrig leveret.
Var det så ikke smartere at få betaling for EAP, og får man så FSD til at virke på offentlig vej, så tilbyde denne pakke for et tillæg til den tid.
Personligt nægter jeg at betale for 10 fugle på taget.