Tillykke med den @DN, jeg glæder mig meget til min i næste uge! Hvordan var delivery oplevelsen?
Tak. Fra vi gik ind af døren derude til vi kørte derfra gik der i alt lige under 30 min. Vi installerede nøglen på min telefon og så spurgte han om der var noget vi ville gennemgå. Han startede selv med at sige at han havde været afsted 20min i en TM3 om Onsdagen og det var det han havde af erfaringer med bilen. Jeg har brugt du sidste 2 år på at se og læse hvad jeg kunne om bilen, så en teknisk gennemgang gav ingen mening.
Han svarede på de to spørgsmål jeg havde med hensyn til AP og serviceplan for bilen. Derefter gik konen og jeg den kort igennem udvendigt. Lyset er helt fantastisk i den garage de udleverede den i, jeg har aldrig før opdaget at min telefon har lidt lommeridser. Bilens klargøring ligner meget godt det jeg ellers har modtaget af nye biler. De sidste 5 år har jeg modtaget 6 nye biler så jeg er nogenlunde med på hvordan biler ser ud efter en klargøring. Jeg kommer selv til at ofre en coating så jeg er ikke så sart. Men konen fandt en halv stor mat plet på venstre bagskærm. Der kom straks en fra klargøringsteamet med en poleringsmaskine og fiksede det.
Indvendigt gik jeg ikke så meget op i. Jeg har en god fornemmelse af at hvis jeg finder noget så løser de det. Det skal også siges at selvom jeg kommer til at være sart omkring bilen og at den ligger på et abselut maxbudget for mig, så er det stadigvæk en brugsgenstand i min verden.
Med hensyn til forsikring så skal Tesla bare vide hvilken forsikring du vælger og så kører det helt automatisk.