Loading...
dk

Ud med den fossile havetraktor | Tesla Forum

Reklame
JCBX
JCBX Jan 16
Citat fra fmm1000 Jeg er blevet træt af min fossile havetraktor og er blevet hooked på en elektrisk robot græsslåmaskine.

Jeg har en stor græsplæne på 5000-6000 m2.

Jeg tænker jeg bør købe Husqvarna Automover 450.
Den er opgivet til at kunne dække 5000 m2.

Men spørgsmålet er, om jeg istedet burde købe lillebroren 440, som er opgivet til at kunne dække 4000 m2.

Den har nemlig samme størrelse batteri som 450 (10,4 Ah), men vejer 1,9 kg mindre og er opgivet til at bruge mindre strøm pr måned.
Hvordan pokker kan det så være den kun er opgivet til at kunne dække 1000 m2 mindre end 450.

Jeg vil bare have den model som kan dække det største areal.
Så altså. Hvilken model bør jeg vælge.
440 eller 450.

fandt du det du søgte 

og fik du indkøbt noget som kunne gøre det

eller har Jeg en elektrisk til salg som kan gøre det

Jacobsens E-plex , top modellen , med nypris på +254.000,-kr.

kan købes til små penge :-)

fmm1000
fmm1000 Jan 16
Ååh hvad der ser cool ud.

Jeg er nok kommet frem til at der ikke findes noget på markedet på el, der kan holde mine skovstier, så tror det ender med jeg beholder et fossilmonster til dem og køber en robot til græsset omkring huset.
JCBX
JCBX Jan 30

E-plexen kan sagtens klare dine skovstier !

Kiefer
Kiefer Feb 3

Hvad står sådan en e-plex i idag, jeg kan se modellen er vel en små 8-10 år gammel?

/Martin

DavidS90D
DavidS90D Feb 3
Tipper den kan købes til knap 30 penge...et gæt ;-)
sono
sono Feb 3
Hej har selv 430X og er meget tilfreds.

450x har gps, og så har den ultrasonic sensor der gør at den kan køre hurtigere uden at lave kraftige kollisioner så tror det er årsagen til at den har 1000m2 mere i dækning, da den dermed opnår flere m2 Per times drift i gennemsnit.
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Feb 3

Har netop bestilt en 450X med montering til april. Jeg glæder mig helt afsindigt meget til den kommer op at køre, da jeg er ved at være godt træt af at sidde flere timer om ugen på fossilbrænderen. Det bliver så godt! :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Feb 3
Sider: « 1 2
Reklame