Loading...
dk

Model S behov for træk | Tesla Forum

mbk
mbk Oct 20 '17

Der er vist ingen tvivl om at der er flere der godt kunne bruge en trækkrog på Model S.

[link fjernet]

Forummets indlæg er redigeret af mbk Oct 25 '17
P85DK
P85DK Oct 20 '17

av av av, det var nok ikke løsningen jeg havde valgt!

Jabba
Jabba Oct 20 '17

Et godt eksempel på en spade og stodder af rang. En ting er at han ikke passer på sin bil. Men det er hans sag og penge. 

Men mon ikke trafikpolisen vil løfte en pegefinger over det setup.

Soreno
Soreno Oct 20 '17

Tja, den ligger offentligt tilgængelig med reg.nr. på bilen, så de kan vel sende ham en hilsen :-)

PeterE
PeterE Oct 25 '17

Tjah, sgu' ikke det smarteste jeg har set - til gengæld har jeg da set meget værre, mange gange... (fx cykler som falder af på motorvejen...)

SuneH
SuneH Oct 25 '17

Jeg fatter ikke hvorfor nogen gider at sidde i over 12 minutter og optage det med deres mobil - og bagefter have besvær med at uploade til Facebook og så at sidde og godte sig over det.

Enten ryst på skulderen og tænk "Sikke et fjols" og så komme videre - eller stige ud af bilen og hjælpe manden. Det andet er sgu fesent efter min mening.

mbk
mbk Oct 25 '17
Quote from SuneH

Jeg fatter ikke hvorfor nogen gider at sidde i over 12 minutter og optage det med deres mobil - og bagefter have besvær med at uploade til Facebook og så at sidde og godte sig over det.

Enten ryst på skulderen og tænk "Sikke et fjols" og så komme videre - eller stige ud af bilen og hjælpe manden. Det andet er sgu fesent efter min mening.

Jeg synes også dialogen er ret kedelig. Jeg har fået lidt kvaler ved at dele den videre, dels grundet dialo, dels pga nummerpladen er synlig, så har slettet linket.  

Forummets indlæg er redigeret af mbk Oct 26 '17