Hej Med Jer . Temmelig overrasket / chokeret da jeg efter udskiftning af begge bremsekalibre til kr. 17.330 ser at det er et problem jeg ikke er ene om. Medio oktober ville parkeringsbremsen ikke slippe. Fik det dog gjort ved at prøve nogle gange , dels via touch skærmen. Gentog sig med jævne mellemrum i løbet af ugen. Derfor aftalt service ved Tesla Aarhus , der hurtigt fandt at det var en defekt i hø. bremskaliber, men begge skulle udskiftes da ve. også viste " internal fault ".
Min Tesla er P85d fra juli 2015. Kørt 120.000, derfor ingen garanti. Klagede noget over jeg fandt det var urimeligt ,kun godt 2 år gammel. Spurgte om det var en kendt problematik , hvilket man afviste.
Har nu ringet til Tesla og anmodet om det blev pr. " recall " og uden beregning da det åbenbart er et generelt problem. Det afviser man hos Tesla Aarhus. Jeg anmodede så om at få udleveret de gamle, men fik at vide de var sendte tilbage til fabrikken. Det syntes jeg er noget underligt. Vil de så reparere dem og sælge dem igen ?