Loading...
dk

Politi på superchargerne. | Tesla Forum

Reklame
JSH
JSH Mar 5
På det sidste har jeg set politi tjekke numreplader ved superchargeren, først i Køge der efter i Hedensted. 
Og for nogle måneder siden blev jeg standset på motorvejen, det er 25 år siden sidst, og de ville bare se kørekort. 
Jeg er aldrig taget for spiritus kørsel eller hastighed. 
Og aldrig dømt for noget, jeg lyder vist kedelig
JSH
JSH Mar 5
Er der nogen der har oplevet det samme eller er jeg bare paranoid ? ;0)
P85DK
P85DK Mar 5

.

Jim0808
Jim0808 Mar 5
Citat fra JSH Er der nogen der har oplevet det samme eller er jeg bare paranoid ? ;0)
Jeg oplevede at de holdt ved Hedensted forleden.. 
MOS
MOS Mar 5

Jeg er blevet stoppet i Kbh. for ca. 10 år siden. De ville også bare se kørekort.

Og så har jeg set dem i meget stort antal på Middelfart supercharger sidste år. Det var vist noget med et politihundetræf på Hotel Comwell, der ligger lige ved siden af.

SuneH
SuneH Mar 6

Mon ikke de bare er inde og hente kaffe og doughnuts?

Nostromo
Nostromo Mar 6
Lol sorry ja det er dig der er paranoid :)
Dejligt at vide de er alle steder.
Klaus_
Klaus_ Mar 6

Her er lidt mere brænde til paranoid-bålet: 

I går morges kørte jeg egentlig afsted til arbejde, da jeg mødte politiet i modkørende vej ud af vores bette by. Da jeg kom længere ud af byen og se den kø og sne der var tænkte jeg screw it, jeg kører hjem og arbejder - så jeg kørte rundt om byen og ind fra den anden ende, hvor jeg mødte politiet igen på vej ud fra en sidevej. De drejede efter mig, og fulgte faktisk efter mig helt op til villakvarteret hvor de så holdt for enden af min stikvej, indtil de vendte om og kørte tilbage igen.

Tre muligheder:

1) De synes det var underligt at se mig igen så hurtigt...

2) Nabohjælp: Der havde været spottet en Ford Focus i området der kørte rundt og markerede postkasser, og politiet var blevet informeret (også om dens nummerplade) - måske derfor de var tilstede, men hvorfor så følge efter mig?

3) De har øje på Tesla'ere af en eller anden årsag, siden de også tjekker nummerplader på superchargere...?

Husk: Man er ikke paranoid, hvis de virkelig er efter én :D 

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Mar 6
SuneH
SuneH Mar 6

4) Det var et tilfælde

Klaus_
Klaus_ Mar 6

Kedeligt :( 

MOS
MOS Mar 6

Slap nu af... Med et større antal politibetjente i DK, så er der en vis statistisk sandsynlighed for at støde på dem hist og her. Jeg har endda også set politi flere gange på samme dag...

P.S. Det samme gælder for brandbiler, Volvoer, pensionister, økologiske gulerødder på tilbud og mange andre ting. Der er ikke nødvendigvis nogen sammensværgelse!

Klaus_
Klaus_ Mar 7

"Der er ikke nødvendigvis nogen sammensværgelse!" - lyder som nogen der er en del af sammensværgelsen, ville sige ;-)

MOS
MOS Mar 7
Citat fra Klaus_

"Der er ikke nødvendigvis nogen sammensværgelse!" - lyder som nogen der er en del af sammensværgelsen, ville sige ;-)

Ja, lidt i samme genre som: "Du er syg i hovedet. Og hvis du ikke selv kan se det, så beviser det bare, hvor syg du i virkeligheden er...!" ;-)

Eller: "Verden er ikke virkelig men bare én stor computersimulering. Alle, der benægter det, er bare en del af computerens software, der er programmeret til at gøre dette, for at få det til at fremstå mere virkeligt."

Nogle folks (manglende/absurde) logik giver det ligesom ikke mening at argumentere imod...

P.S. Inden nogen føler sig stødt, så er dette indlæg naturligvis ikke møntet på nogen bestemt person.

Klaus_
Klaus_ Mar 7

Elon Musk mener jo at vi lever i en matrix-lignende simulering. Hvorfor det så skal være så besværligt at komme til Mars, når vi bare kunne re-spawn deroppe, ved jeg ikke...

Reklame