Loading...
dk

Samlinger ved bagdøre ligner noget Der er løgn! | Tesla Forum

tk
tk Mar 30 '18
Har lige modtaget en spritny Model X, og samlingerne i bunden ved bagdørene ligner noget fra et projekt på teknisk skole. Har talt med Tesla der i første omgang slog den hen med kommentaren “Så er de allesammen”, men har nu lovet at gå videre med det.. Er der andre der har samme oplevelse, og har i klaget over det?
P85DK
P85DK Mar 30 '18

Billeder så vi kan se hvad du taler om

Brumbassen
Brumbassen Apr 1 '18
Jeg fik min model X i januar 2018 og lagde også mærke til samlingernes kvalitet eller mangel på samme. Så vidt jeg kan læse på diverse foraer, er det hvad vi kan forvente af en Tesla. Omvendt har køreglæden været så stor, at jeg ikke har skænket det en tanke efterfølgende.
Kiefer
Kiefer Apr 1 '18

Altså, da vi første gang reklamerede over det, sagde de også at det nok skulle se sådan ud, men jeg måtte så altså bare påpege at hvis de skal lave noget lort, kan de så i det mindste ikke være konsekvente og lave det ens i begge sider. Vores venstre dørs samlinger ser fine ud, mens højre bagdør ligger noget jeg selv kunne have bikset sammen...

Vores er værst i toppen af samlingen, men det forplanter sig jo ned i resten af døren.

Vi vidste godt, at da vi købte vores Model X, købte vi en bil der i så mange henseender er  en prototype af en bil der så langt fra er færdig. Men at det stadig er tilfældet synes jeg er ret bekymrende...

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 1 '18
tk
tk Apr 1 '18
Jeg syntes det er pinligt for Tesla at leverer en sådan kvalitet, vi taler biler på 1.3mil+ .. Jeg har været forbi DAS karosseri i Rødovre der laver en masse pladearbejde for Tesla, og her kan jeg se at det faktisk kan laves rigtig pænt.. Jeg afventer stadig et svar fra Tesla’s værkfører, og alt ud fra hvad svaret er tænker jeg at gå videre med det, evt. Til FDM og/eller bilklage-ankenævnet..

Jeg har erfaring med at tesla hanker op når der bliver “larmet”, sidste krævede det blot en snak med DR, og så kunne man pludselig får service, og nogen i den anden ende når man ringer!
Kiefer
Kiefer Apr 4 '18

Var i går forbi Tesla Kastrup og lagde mærke til et par låne Model X de havde stående, der så dørene nu nogenlunde ud, så det kan rent faktisk godt lade sig gøre...

Det der irriterer mig mest, er når de først siger det nok skal være sådan, så godt kan lave det pænt i den ene side men ikke i den anden. Det sjoveste er nu deres "fix" på at dørene skraber mod dørstolpen så den bliver ridset. Her er der kommet et plaster på bilen...

/Martin

jensk2
jensk2 Apr 5 '18
Citat fra tk Jeg syntes det er pinligt for Tesla at leverer en sådan kvalitet, vi taler biler på 1.3mil+ .. Jeg har været forbi DAS karosseri i Rødovre der laver en masse pladearbejde for Tesla, og her kan jeg se at det faktisk kan laves rigtig pænt.. Jeg afventer stadig et svar fra Tesla’s værkfører, og alt ud fra hvad svaret er tænker jeg at gå videre med det, evt. Til FDM og/eller bilklage-ankenævnet..

Jeg har erfaring med at tesla hanker op når der bliver “larmet”, sidste krævede det blot en snak med DR, og så kunne man pludselig får service, og nogen i den anden ende når man ringer!

Hej TK

Det er (som P85DK skriver), rigtig svært at kommentere, når vi ikke kan se om det er mm eller cm du snakker om.  Så hit med et billede!

S-Modeller far 2017 og frem har mærkbart bedre samlekvalitet, end tidligere årgange, så Tesla strammer op, men måske er X modellen endnu ikke 'optimeret'.
mvh
jens

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Apr 5 '18
P85DK
P85DK Apr 11 '18
Citat fra tk Jeg syntes det er pinligt for Tesla at leverer en sådan kvalitet, vi taler biler på 1.3mil+ ..

Nu er prisen jo ikke retningsgivende for samlekvalitet, se bare den nye Aston Martin Vantage