Loading...
dk

Tesla på afveje | Tesla Forum

Reklame
edge
edge Jul 11

Hovsa..

https://stiften.dk/aarhus/Tesla-paa-afveje-Udskaeldt-kunstvaerk-jaevnet-med-jorden/artikel/523859

Godt han ikke kom noget til.

Forummets indlæg er redigeret af edge Jul 11
MOS
MOS Jul 11

Spøjst, at en kommentator spørger, hvad en 18-årig overhovedet laver bag rattet i en Tesla.

Det er da uinterressant, at føreren er 18 år og irrelevant, at bilen er af mærket Tesla. Hvorfor er medierne så besatte af at nævne bilmærket hver gang, det er en Tesla, der er indblandet i en trafikulykke? Man ville jo ikke nævne bilmærket, hvis det f.eks. var en Citroën eller en Mitsubishi.

Det væsentlige spørgsmål her må være: Hvad laver han overhovedet bag rattet i en bil, hvis han er spirituspåvirket?

Forummets indlæg er redigeret af MOS Jul 11
edge
edge Jul 11
Citat fra MOS

Spøjst, at en kommentator spørger, hvad en 18-årig overhovedet laver bag rattet i en Tesla.

Det er da uinterressant, at føreren er 18 år og irrelevant, at bilen er af mærket Tesla. Hvorfor er medierne så besatte af at nævne bilmærket hver gang, det er en Tesla, der er indblandet i en trafikulykke? Man ville jo ikke nævne bilmærket, hvis det f.eks. var en Citroën eller en Mitsubishi.

Det væsentlige spørgsmål her må være: Hvad laver han overhovedet bag rattet i en bil, hvis han er spirituspåvirket?

Korrekt - men det er de færreste medier der kan leve af saglighed alene.. De fleste er nødt til at skrive noget der fanger folks interesse - og det gør Tesla, som folk jo elsker at elske eller elsker at hade ;-) 

Nikolaj
Nikolaj Jul 12

En ung fyr, der kører galt i en dyr superbil er vidst bare altid en spektakulær og spændende nyhed, der både udløser misundelse og forargelse. Det var det også for 8 år siden, da en ung fyr kørte galt i en Lamborghini i Helsingør:

https://www.bt.dk/krimi/lamborghini-koert-i-smadder-af-16-aarig-i-helsingoer

P85DK
P85DK Jul 13

Brun BMW med hvide lædersæder og Red Bull dåse på forsædet - hvis det havde været en Tesla, så havde de garanteret også skrevet nummerpladen, for de er jo altid meget mere efter Tesla ejere end nogen som helst andre ;-)

https://www.bt.dk/danmark/luksusbil-smadret-ved-tivoli

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Jul 13
MOS
MOS Jul 13

Øh... Red Bull? What!? Er det nu skjult reklame eller et forsøg på at miskreditere energidrikken ved at forbinde den med et færdselsuheld? Jeg kunne forstå, hvis det flød med tomme øldåser eller vodkaflasker inde i kabinen, hvilket kunne indikere spirituskørsel. Men sodavand?

Burde journalisten så ikke også have oplyst om den Mars bar, der lå i handskerummet, en pakke Gajol i dørlommen og en liter Arla letmælk (økologisk) i bagagerummet??? /s 

MOS
MOS Jul 13

Jeg er vildt interesseret i, om der så er tale om den sukkerfri variant af Red Bull. Jeg gad nok også vide, om 7-Eleven er indblandet, da de jo som bekendt forhandler energidrikken. Det skulle ikke undre mig. /s

Kiefer
Kiefer Jul 13

Sådan er det med de lidt dyrere biler. Det hedder heller aldrig "bil kører galt" men derimod "Mercedes/BMW/Tesla på afveje" når der er snak om en bil der koster en anelse over gennemsnittet.

/Martin

P85DK
P85DK Jul 13
Citat fra MOS

Jeg er vildt interesseret i, om der så er tale om den sukkerfri variant af Red Bull. Jeg gad nok også vide, om 7-Eleven er indblandet, da de jo som bekendt forhandler energidrikken. Det skulle ikke undre mig. /s

Jeg aner et slet skjult forsøg fra journalisten på at beskrive en bestemt type af person ved at beskrive en farve kombination som ikke er hr og fru Danmark og så lige sætte prikken over i'et ved at fortælle om den lille dåse Red Bull :-)

Reklame