Nu var jeg lige forbi Kastrup og lade lidt idag og var ikke imponeret - 25kw!
Der holdt godt nok en anden bil og ladede - men 50kw tilsammen er da helt håbløst.
Opgav at lade og kørte til køge istedet.
Der er 120kW på kastrup jeg har været oppe på 101kW (S60) en gang hvor jeg havde 10km tilbage på TMS
Den der først kobler sig op får Max(ifølge lade kurven), den næste får det er er tilbage når ladningen starter.
Det jeg har oplevet er, hvis der er en på 1A der lige er begyndt at lade kan jeg max få 25kW på 1B og denne stiger ikke med mindre jeg stopper ladningen og fjerner kablet og sætter den til igen, når 1A er nåer til 50% så kan jeg få 60kW.
dette er fra Kastrup.
Det gør den ikke, det er ligesom på alle andre SuC, at den der kommer først får mest, indtil strømmen er trappet så meget ned at nr. 2 kan trappes op. Så parker aldrig på en B hvis der allerede holder en på A, eller omvendt - og slet ikke i Kastrup, da der ikke er 120 KWh.
Så er det jo så bare ærgerligt at 2a og 2b nu er forbeholdt Tesla selv, har I ikke lagt mærke til den seddel der er sat op uden for hegnet?
/Martin
Ja så burde de ikke reklamere med det som supercharger. (hvis de gør det)
De får en masse utilfredse kunder, hvis man forventer at kan lade 70% på 30 min og planlægger efter det, og det så ikke kan lade sig gøre!
der er 120kW til gården(2A,2B), og 120kW til Uden for hegnet (1A,1B) hvis de er opladt :)
Ok, nu ved jeg ikke lige hvordan man regner det. Men er det ikke ca. 100 km/t typical ved 22 kw.
Så 545 km/t ved 120 kw og 272,5 ved 60 kw. Så ved 45 min kan man få 408 eller 204.
Så kastrup burde være ligeså hurtig som køge right?