Du har nok fået et hollandsk sim kort i bilen. Det kan vist kun løses ved at Tesla DK skifter det til et dansk. Så ring til dem.
Nogle af de første der fik leveret model S havde vist noget af det samme problem. Dog mener jeg at de havde regnet med at de kunne køre med en spansk SIM i hele EU
min s var der også et hollandsk simkort i.
det var tilfældigt at tesla opdagede det.
jeg syntes at navi ikke fungerede hurtigt.
de skiftede sim og opdaterede navi.
Vores første S'er var med et spansk sim-kort... Jeg mener det var fra Telefonica, det blev skiftet på et tidspunkt da Tesla DK syntes det vist blev for dyrt med en spansk udbyder...