Loading...
dk

Hjælp til dilemma | Tesla Forum

tag68
tag68 Apr 10

Jeg vil gerne starte med at takke for alle jer gode input, om jeg skal købe nu eller vente, men jeg har det nok lige som Ice2EV at jeg kan risikerer at stå med en "gammel " model, i for hold til at kunne opgrader i fremtiden, jeg er blevet tilbudt en med hvide sæder, som jeg kunne få med det samme, men takket nej, 

jeg har lige solgt min Alfa, og står uden bil, så jeg skal træffe en beslutning i denne uge.

voersaa
voersaa Apr 10

Jeg tror nu ikke man skal være bekymret for hvornår de europæiske biler er lavet. Der er pt. intet som ikke kan opdateres på dem i fremtiden men hvis du mener at en LR AWD er på grænsen af dit budget kan jeg godt forstå at du ikke vil betale ekstra for den hvide kabine. 

Kiefer
Kiefer Apr 11

Nu har Tesla jo været notorisk kendte for at lave biler der efter 1 år er uddaterede. Vi købte i 2014 en S85, året efter kom en S85 med autopolit, nu var vores S85 uden AP ikke så interessant længere, så i 2016 kom S85 med AP2, nu var AP1 ikke så interessant længere.

At vi så har været så heldige at Tesla ikke har kunnet få AP2 til at virke så AP1 stadig fungerer lige så godt er vist blot vores held.

Du skal vist mere sammenligne en Tesla med din telefon. Kan du leve med, at der året efter er kommet en ny og bedre model end den du allerede har...

JerMik
JerMik Apr 11
Citat fra Kiefer

Nu har Tesla jo været notorisk kendte for at lave biler der efter 1 år er uddaterede. Vi købte i 2014 en S85, året efter kom en S85 med autopolit, nu var vores S85 uden AP ikke så interessant længere, så i 2016 kom S85 med AP2, nu var AP1 ikke så interessant længere.

At vi så har været så heldige at Tesla ikke har kunnet få AP2 til at virke så AP1 stadig fungerer lige så godt er vist blot vores held.

Du skal vist mere sammenligne en Tesla med din telefon. Kan du leve med, at der året efter er kommet en ny og bedre model end den du allerede har...

Det faktum at der er kommet en ny telefon gør jo ikke den telefon du har ringere...

Aka. Græsset er altid grønnere på den anden side hegnet. 

voersaa
voersaa Apr 11
Citat fra Kiefer

Nu har Tesla jo været notorisk kendte for at lave biler der efter 1 år er uddaterede. V

Glasset halvt fyldt eller halvt tomt ;-) Ville nok hælde til at sige at de er kendt for at opdatere deres produkter løbende. Uanset hvad er der ikke sket noget med Model 3 fra ultimo 2018 til nu som ikke kan opdateres nemt. HW 3.0 er mig bekendt er det eneste på HW siden og den skal uanset hvad installeres af Tesla hvis man køber FSD.

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Apr 11
Sider: « 1 2