Loading...
dk

tesla modelbil | Tesla Forum

Andrea
Andrea May 31 '19

jeg har søgt efter en Tesla mobilbil.

kan se de forhandles på deres egen hjemmeside. 

godt nok noget dyre men hvordan med moms og told og hvad der ellers kommer på.

er der nogle der har prøvet og købe en.   kan se de kun er på US hjemmesiden.   er det nogen grund til det.  kan man bare sådan bestille sådan en fra deres hjemmeside i usa???  

 

 

MOS
MOS May 31 '19
Ja, de er temmelig dyre - et par tusinde kroner er det vist. Men de er så også meget flotte og detaljerede. Jeg har selv købt en Tesla i en legetøjsbutik. Den er ganske vist lidt mindre og knap så detaljeret, men så kostede den vist også kun 15 kr.
Andrea
Andrea Jun 1 '19

15 kr.   har ikke engang set dem nogle steder.

ville da gerne have en men ved ikke om den originale er og bliver for dyr.

ved heller ikke hvad der kommer på af moms og gebyer når den kommer fra usa

 

KimT
KimT Jun 1 '19

HotWheels og Matchbox har lavet de helt små legetøjsmodeller af model S. De er vel ca. 7cm. Her er Matchbox versionen den pæneste. HotWheels versionen har en kæmpe spoiler på.

https://www.youtube.com/watch?v=y5u_EihRjM0

HotWheels skulle også have lavet en Model 3.

Eller kan du prøve at kikke på sites som f.eks. https://www.aliexpress.com/ - hvis det er de større modeller du er på udkik efter.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jun 1 '19
PeterE
PeterE Jun 1 '19
Andrea, der er mange Tesla modelbiler på eBay - i alle størrelser og i alle prisklasser. Download eBay app’en og søg på ‘Tesla modelcar’.




Kiefer
Kiefer Jun 2 '19

Model X udgaven fra Kina har jeg købt et par stykker af, og som jeg sagde til Tesla Service i Århus, har kineserne været rigtig gode til at få alle detaljer med. Selv de skæve bagdøre ;)

De har så en frygtelig irriterende lys/lyd funktion, men det kan nemt pilles ud.

/Martin

mbk
mbk Jun 2 '19

Jeg fik tilfældigt den røde Model 3 af en i USA, pakkede den ud og har ladet ungerne leget med den, men hvis den var 1500kr værd på auktion ærger jeg mig lidt nu.

Jeg har også købt et par X fra eBay/Kina, de er fine men siger spænd selen eller lign på kinesisk og har ICE motorlyd. 

Andrea
Andrea Jun 2 '19

jeg tør ikke gi så meget fra en tilfældig sælger på ebay.

har købt flere ting på ebay og flere ting er aldrig dukket op og pengene og ting er væk.

 

Andrea
Andrea Jun 2 '19


 

Citat fra KimT

HotWheels og Matchbox har lavet de helt små legetøjsmodeller af model S. De er vel ca. 7cm. Her er Matchbox versionen den pæneste. HotWheels versionen har en kæmpe spoiler på.

https://www.youtube.com/watch?v=y5u_EihRjM0

HotWheels skulle også have lavet en Model 3.

Eller kan du prøve at kikke på sites som f.eks. https://www.aliexpress.com/ - hvis det er de større modeller du er på udkik efter.


det vil jeg da kikke på.  de ser da rimelig fine ud.  
Andrea
Andrea Jun 2 '19

så er der bestilt en lille model 3 fra ebay til 60 kr.

der var en model 3 så bliver det spændende.   nogle der ved hvad green speed shot cart er.   det var noget der fulgte med stod der.

 

Forummets indlæg er redigeret af Andrea Jun 2 '19
Andrea
Andrea Jun 24 '19

så fik jeg min lille søde model 3.
desværre kunne jeg ikke finde en rød. 

den ser da rimelig fint ud men hjulene syntes jeg ikke er lavet ret godt men mener også kun det var 60 kr jeg gav..
det er en hotwheels.

 

 

Forummets indlæg er redigeret af Andrea Jun 24 '19
Andrea
Andrea Apr 4 '20

det er længe siden jeg har været på tesla shop men kan se de nu på den danske har modelbiler man kan købe.

nogle der har prøvet det.  virker det og passer prisen der står.

er ikke den bedste til engelsk men syntes jeg kan læse det er inkl. porto og fragt.  har den lille men ville enormt gerne have den store originale.

 

 

Mizzle
Mizzle Apr 6 '20
Citat fra Andrea

det er længe siden jeg har været på tesla shop men kan se de nu på den danske har modelbiler man kan købe.

nogle der har prøvet det.  virker det og passer prisen der står.

er ikke den bedste til engelsk men syntes jeg kan læse det er inkl. porto og fragt.  har den lille men ville enormt gerne have den store originale.

 

 

Hej Andrea. Jeg har for nylig købt en hvid 1:18 Model 3 via Teslas shop til 2.000 kr. Hvis du er interesseret, kan du få den til 1.500 kr. Vores 1-årige er lidt for begejstret for den, så den kan ikke rigtig stå fremme hos os. Den fejler ingenting, udover en ubetydelig lille ting ved bagagerummet, der var knækket ved modtagelse, og du får æsken med.
Forummets indlæg er redigeret af Mizzle Apr 6 '20
Johannelund
Johannelund Apr 6 '20
Modelbil af Tesla Model s, findes der andre end de små fra Hoteheels, Matchbox og så Tesla egen til flere tusinde kroner
Andrea
Andrea Apr 6 '20

 

 

 

 


 

Quote from Mizzle
Citat fra Andrea

det er længe siden jeg har været på tesla shop men kan se de nu på den danske har modelbiler man kan købe.

nogle der har prøvet det.  virker det og passer prisen der står.

er ikke den bedste til engelsk men syntes jeg kan læse det er inkl. porto og fragt.  har den lille men ville enormt gerne have den store originale.

 

 

Hej Andrea. Jeg har for nylig købt en hvid 1:18 Model 3 via Teslas shop til 2.000 kr. Hvis du er interesseret, kan du få den til 1.500 kr. Vores 1-årige er lidt for begejstret for den, så den kan ikke rigtig stå fremme hos os. Den fejler ingenting, udover en ubetydelig lille ting ved bagagerummet, der var knækket ved modtagelse, og du får æsken med.
Quote from Johannelund Modelbil af Tesla Model s, findes der andre end de små fra Hoteheels, Matchbox og så Tesla egen til flere tusinde kroner
Quote from Mizzle
Citat fra Andrea

det er længe siden jeg har været på tesla shop men kan se de nu på den danske har modelbiler man kan købe.

nogle der har prøvet det.  virker det og passer prisen der står.

er ikke den bedste til engelsk men syntes jeg kan læse det er inkl. porto og fragt.  har den lille men ville enormt gerne have den store originale.

 

 

Hej Andrea. Jeg har for nylig købt en hvid 1:18 Model 3 via Teslas shop til 2.000 kr. Hvis du er interesseret, kan du få den til 1.500 kr. Vores 1-årige er lidt for begejstret for den, så den kan ikke rigtig stå fremme hos os. Den fejler ingenting, udover en ubetydelig lille ting ved bagagerummet, der var knækket ved modtagelse, og du får æsken med.
 
det er et meget fint tilbud men jeg vil meget gerne have en rød.
den lille bitte jeg har nu er godt nok i hvis men den har også været meget billig så tror jeg bestiller en på et tidspunkt hos tesla shop
Andrea
Andrea Jul 6 '20

jeg nåede ikke og købe en modelbil direkte hos tesla og så var den røde udsolgt. 

jeg skrev mig op på mail så de ville skrive hvis de kom på lager igen.
nu kan jeg se at alle modelbiler og powerbank og alt legetøjet  er væk.
nogle der ved om det bare er midlertidigt eller de ikke kommer til og kunne købes i danmark  igen siden alt er taget af. 
næste gang skal man åbenbert være hurtig.   tesla kan man åbenbart ikke kontakte og spørge. 
 

 

 

migselv
migselv Jul 6 '20

Den helt lille udgave fra Hotwheels fås nu også i rød (siden omtrent starten af året) og så er den jo overkommelig i pris.

Her er den fra sønikke:

Om det tomme lager hos Tesla er midlertidig kan jeg ikke sige. Der var en lignende tilstand i en længere periode i 2018 kan jeg huske. Måske der er noget nyt merchandise på vej. Hvem ved.

Andrea
Andrea Jul 6 '20

nå øv.  så kan der måske gå lang tid.  nu ville jeg ellers gerne købe en af deres.

den er nu rigtigt flot i rød den lille bil.  sådan en må jeg da hellere finde.  det gør jo ikke noget man har et par stykker.  
dengang jeg købte kunne jeg kun finde den hvide. 

Andrea
Andrea Jul 7 '20

nu kan jeg se det hele er kommet tilbage igen.  

desværre er den røde udsolgt så spørsmålet er om den kommer igen eller man skal slå til.  
den sorte og blå er på lage kan jeg se.  
håber da bare de kun er midlertidligt udsolgte.