Loading...
dk

Blackvue | Tesla Forum

JSH
JSH Jun 1 '19
Er jeg den eneste der har problemer med Blackvue?
Startede med en 650 2ch, efter et årstid fik jeg problemer med SD kortet fik et originalt hjem, for $120 :0(, virkede fint så skiftede jeg til 900 2ch, virkede fint et års tid og nu er den gal igen.
Læste dette på deres hjemmeside:
*If you are using an microSD card for more than six months, it is recommended to get a new one.
-The BlackVue microSD cards have a six month warranty period. You can contact the seller for the replacement of the faulty BlackVue microSD card within the warranty period.

Så nyt SDcard hver 6 måned, er det også jeres oplevelse?
Kiefer
Kiefer Jun 2 '19

Et SD kort er ikke beregnet til videoovervågning. så ja, jo mere du optager jo kortere levetid er der på et SD-Kort. Egentlig ikke rigtig nogen grund til at betale for meget for sådan et kort, de lever ca. lige længe uanset producent. 

Nogle kort kan så have hurtigere læse/skrivehastighed, men det er mere noget folk der interesserer sig for foto går op i.

koden
koden Jun 2 '19

Jeg har også et blackvue. Det optager jo bare derudaf og så kan jeg koble op via min tlf. og se klip hvis jeg vil.

Men det er lidt bøvlet.

Jeg formoder den rigtige løsning er at have et 4G netværk i bilen som bare sender det op til en Cloud løsning et eller andet sted?

Så har man vel også en mulighed for at se live fra sin tlf. ?

Eller hvad gør i andre?