@krogsgaard der sidder et stik bagpå med alle højt. kanalerne, som du kan sætte et stik imellem.
Men det er ikke standard ISO, så du skal igang med lidt bygge arbejde. og finde et stik der passer.
Som du kan se på min tegning så har jeg valgt at sætte forstærkerne bagi, derfor er min tanke også at koble mig ind på højt. kablerne lige inden de løber ud i dørene, på den måde får jeg også kortest muligt træk gennem bilen.
ah ok troede det ville være sværere når de sad omme bagi. Kan man skjule dem bag stof eller hvordan tænker du?
Da mange både her og på andre fora har spurgt indtil mit lyd setup, har jeg valgt at ligge dette et seperat sted.
Så her kan I se/læse om det og nogle af de andre ting jeg har lavet:
Jeg har allerede flere ting i støbeskeen, men det kommer løbende.
Skal nok skrive herinde når jeg ligger noget nyt op.
Lad mig vide hvad i syntes.
Da mange både her og på andre fora har spurgt indtil mit lyd setup, har jeg valgt at ligge dette et seperat sted.
Så her kan I se/læse om det og nogle af de andre ting jeg har lavet:
Jeg har allerede flere ting i støbeskeen, men det kommer løbende.
Skal nok skrive herinde når jeg ligger noget nyt op.
Lad mig vide hvad i syntes.
Super fedt at du deler det - Hvor meget har alt materialet kostet dig, hvis man nu skal se på at købe fra Tesla vs. costum?
TeslaS - Det har stået mig i 15k uden sub og dsp og 18.5k med.
Jeg har intet tal på hvor mange timer der er brugt, men der er brugt en del aftener alene i garagen.
Men man kan vel aldrig bruge for mange timer på sin Tesla :o)
Jeg syntes det er sjovt at lave nogle ting som gør bilen federe, og jeg deler gerne ud af mine erfaringer. Det eneste jeg siger til mig selv er at jeg vil ikke lave noget som ødelægger bilens stil, dvs. ingen blinkende lys og blå dioder.
TeslaS - Det har stået mig i 15k uden sub og dsp og 18.5k med.
Jeg har intet tal på hvor mange timer der er brugt, men der er brugt en del aftener alene i garagen.
Men man kan vel aldrig bruge for mange timer på sin Tesla :o)
Jeg syntes det er sjovt at lave nogle ting som gør bilen federe, og jeg deler gerne ud af mine erfaringer. Det eneste jeg siger til mig selv er at jeg vil ikke lave noget som ødelægger bilens stil, dvs. ingen blinkende lys og blå dioder.
Frederik: Er det ikke lidt dobbeltarbejde både at lydisolere og øge musikanlæggets effekt?
Men klart spændende projekt du efterhånden har fået gang i der. Jeg satser på at deltage i en af de to gør-det-selv-seancer og håber at få lov til at se kræet der.
@Genild - Dobbelt arbejde vil jeg nu ikke kalde det. Lydisoleringen fjerner alt udefra kommende støj og det jeg har gjort ved anlægget er gjort, ikke for at spille højere, men for at få bedre lyd.
Lydisoleringen gør at jeg kan høre musikken fint uden at skrue meget op.
Hej FrederikC,
Selvom lyd er meget individuelt, føler du at du har fået meget bedre kvalitet end Tesla højtalerne?
Sidder og er lidt i syv sind om jeg bør afbestille for at få lydpakken med.
Frederik. Hvordan vil du mene, at dit anlæg ligger sådan lydkvalitetsmæssigt efter din smag, sammenlignet med standard, udvidet lydpakke og dit. Hvordan vurderer du dit udbytte af dine anstrengelser, når du skal tænke tilbage på de to valgmuligheder du havde. Er det bedre end udvidet lydpakke, og så endda til billigere penge? Er det imellem, og til en imellem pris. Vil du i dag hellere have ofret en udvidet lydpakke? Er du kommet igennem med et endnu bedre resultat?. Altsammen efter din smag…. Det synes jeg ikke jeg kan læse udfra dit tidligere skrevne materiale.
Jeg kan ikke se, om du har fået bedre lyd end standard eller udvidet lydanlæg. :-)