Loading...
dk

Mig og Min Tesla (FrederikC og #MY007EV) | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Feb 26 '15

hehe - de er altid sjove dine indlæg Genild :o)

Lyd pakken er absolut ikke Tesla dele. Lys pakken er bare nogle stumper.

4 x 1007151-00-B 

2 x 1016677-00-A

Så har du til fodrum og puddle lights.

EVfan
EVfan Feb 26 '15

@FrederikC

+++1 til dine meget flotte tiltag, som er meget originale og professionelle. Jeg håber der kommer flere flotte indlæg.

/Jens

FrederikC
FrederikC Mar 19 '15

Et lille aften projekt

"Trim inserts" folieret i chrome folie.

Det tog godt 1 time for den ene, der er mange næsten umulige hjørner/kanter på dem - så det tager tid når man vil have det perfekt.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Mar 19 '15
Empty
Empty Mar 19 '15

Ser godt ud Frederik, jeg har haft det samme i tankerne, dog med børstet sort alu.

Ville samtidig give alle chrom lister samme tur.

Nommensen
Nommensen Mar 19 '15
Det ser sgu rigtig flot ud :-)
FrederikC
FrederikC Mar 31 '15

Så kom der også carbon på Center Consolen.

Guide her.

Desværre syntes min folie pusher at jeg skulle have 3m 1080 folie istedet for DI-Noc, så det skal lige laves om senere.

Hookmaker
Hookmaker Mar 31 '15

Fedt! Jeg skal have carboniseret hele mit nye piano black instrumentbord m.m. når vi ses i Kjøge!

PS! husk lige at støvsuge bilen inden du tager billeder til din side - ser bedst ud med en "Clean Car"...;-)

Forummets indlæg er redigeret af KS Mar 31 '15
FrederikC
FrederikC Mar 31 '15

Biller? Der er da ingen biller på billederne :P

Støvsuger altid bagefter - har tendens til at svine en del med tingene. ;o)
Men ja jeg burde nok have bedt konen støvsuge den inden jeg gik igang.

FrederikC
FrederikC Apr 12 '15
Næste store projekt er igang denne weekend. Det bliver dog ik til en guide, men måske en billedeserie.
Singh
Singh Apr 12 '15

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad det er du er igang med? :) 

Genild
Genild Apr 12 '15
Arhh Frederik - du er ved at lave en fiskedam i frunken, ja hvorfor har vi andre ikke også fået den indlysende ide.

God arbejdslyst og jeg er spændt på hvilke Gubbi-arter du ender med at vælge til søen.
Empty
Empty Apr 12 '15

@Genild. Der er jeg kommer Frederik i forkøbet, for Tesla leverede nemlig min med fiskedam i frunken som standard udstyr. Min frontklap passer mildest talt elendigt og gaber næste 2cm hen over Tesla logoet, så når jeg kører på våde veje eller endnu værre i regnvej, så ligger der vand i frunken.

Gjorde opmærksom på det ved udleveringen i slutningen af september og har rykket for det, men de har endnu ikke løst det ej heller haft den indefor at kigge på det.

Men back to topic, er spændt på hvad Frederik har gang i denne gang.

Klaus_
Klaus_ Apr 12 '15

Et bakkamera der peger forud?

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Apr 12 '15
Genild
Genild Apr 12 '15
Hej Empty - i det tilfælde må du jo simpelthen have forummets mest misvisende nick, din Tesla er jo alt andet end empty
FrederikC
FrederikC Apr 12 '15
Det er nogle gode bud, men det er lidt mere omfattende. Jeg skrev det faktisk forleden i en tråd. Måske dette kan hjælpe?
Nommensen
Nommensen Apr 12 '15
Hold da op - du tager da nogle ganske store udfordringer, men hidtil har du jo klaret det fantastisk :-)
Nommensen
Nommensen Apr 12 '15
Hold da op - du tager da nogle ganske store udfordringer, men hidtil har du jo klaret det fantastisk :-)
FrederikC
FrederikC Apr 12 '15
Tak Per - men ja helfoliering er lidt en udfordring :)
Genild
Genild Apr 12 '15
Nået det havde jeg ikke lige fanget - men kunne du ikke have valgt en lidt mere kreativ farve Frederik, som for eksempel påskegul eller måske stribet, sidstnævnte skulle jo virke slankede, hvis ellers de vender rigtig.

Hilsen L@rs - som nu bedre kunne lide ideen med Gubbi'er if runken. W
Klaus_
Klaus_ Apr 12 '15

@Genild, det vil da være synd at skjule Tesla'ens kurver med slankestriber. Den har jo ret fine kurver, så at sige :)  Synes jeg da hvertfald.

@Frederik, er du selv mand for at foliere den? Det virker som et projekt der er mest egnet til nogen med en masse erfaring :)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »