hehe - de er altid sjove dine indlæg Genild :o)
Lyd pakken er absolut ikke Tesla dele. Lys pakken er bare nogle stumper.
4 x 1007151-00-B
2 x 1016677-00-A
Så har du til fodrum og puddle lights.
hehe - de er altid sjove dine indlæg Genild :o)
Lyd pakken er absolut ikke Tesla dele. Lys pakken er bare nogle stumper.
4 x 1007151-00-B
2 x 1016677-00-A
Så har du til fodrum og puddle lights.
@FrederikC
+++1 til dine meget flotte tiltag, som er meget originale og professionelle. Jeg håber der kommer flere flotte indlæg.
/Jens
Et lille aften projekt
"Trim inserts" folieret i chrome folie.
Det tog godt 1 time for den ene, der er mange næsten umulige hjørner/kanter på dem - så det tager tid når man vil have det perfekt.
Ser godt ud Frederik, jeg har haft det samme i tankerne, dog med børstet sort alu.
Ville samtidig give alle chrom lister samme tur.
Så kom der også carbon på Center Consolen.
Desværre syntes min folie pusher at jeg skulle have 3m 1080 folie istedet for DI-Noc, så det skal lige laves om senere.
Biller? Der er da ingen biller på billederne :P
Støvsuger altid bagefter - har tendens til at svine en del med tingene. ;o)
Men ja jeg burde nok have bedt konen støvsuge den inden jeg gik igang.
@Genild. Der er jeg kommer Frederik i forkøbet, for Tesla leverede nemlig min med fiskedam i frunken som standard udstyr. Min frontklap passer mildest talt elendigt og gaber næste 2cm hen over Tesla logoet, så når jeg kører på våde veje eller endnu værre i regnvej, så ligger der vand i frunken.
Gjorde opmærksom på det ved udleveringen i slutningen af september og har rykket for det, men de har endnu ikke løst det ej heller haft den indefor at kigge på det.
Men back to topic, er spændt på hvad Frederik har gang i denne gang.
@Genild, det vil da være synd at skjule Tesla'ens kurver med slankestriber. Den har jo ret fine kurver, så at sige :) Synes jeg da hvertfald.
@Frederik, er du selv mand for at foliere den? Det virker som et projekt der er mest egnet til nogen med en masse erfaring :)