@Frederik. Sejt. Du må da så absolut være klassens største DIY aka Mr. pimp my ride. Misundelige mislyde fra en umiskendelig tidsrøvet fader til en 2-årig ;-)
Søren: Frederik har også små børn - endda rigtigt små - så hans kone må være meget bedre end din!!
@Frederik: Fantastisk flot arbejde Frederik og meget forstående kone ja. Selv det med en carport til vores søgning efter rækkehus skaber øjenrulninger .
@Ken: Kan du også sætte et bytte-link på øverst i menuen. Har et par ting jeg vil prøve om jeg kan bytte bedre (eller sagt pænere) Jeg har noget jeg vil dele med andre og kan nøjes med mindre selv... ;-)
@Genild: Skide være med konerne - Jeg vil have Frederik - og hans bil ;-) Så laver vi en dobbelt-Tesla-garage til vores nye hus ;-)
Hvor er den fed Frederik! Super arbejde. Gid jeg havde de evner og gå-på-mod med sådanne projekter :-)
Ikke dumt Søren, ikke dumt. Og hvis bare man bor tæt nok på en grillbar er der jo heller ingen problemer med mad og den slags.
Qua mit profilbillede ved jeg jo også, at det er populært for hunnerne at gå sammen om at passe ynglet, så du er i den grad inde på en win-win sag der, Søren.
Så er jeg klar igen efter "lidt" søvn.
Her er billeder af den færdige slæde:
https:///...Lc8hZ0nFVnPa1fa?dl=0
Senere (nok ikke idag) kommer også en video eller 2.