Loading...
dk

Bagklappen laver ridser i lakken | Tesla Forum

Thor73
Thor73 Apr 24 '20
Citat fra Joe73

Jeg har haft min dejlige Tesla Model 3 i tre måneder efterhånden, og i den tid har jeg brugt bagagerummet flittigt, men da jeg var ved at tørre lidt støv af den anden dag, opdagede jeg denne rids i lakken i mundingen til bagagerummet, og en tilsvarende på æggen af bagklappen. (tilsvarende rids i den anden side)

Det går så op for mig, at når jeg smækker bagklappen, så kommer bagklapkanten åbenbart nogle gange ned og rammer malingen :-(

Mit spørgsmål til forummet her er: Har andre har oplevet dette fænomen eller er det kun mig?

klik for stort billede

Jeg har haft min m3 i 60 dage og kan allerede se et mærke i begge sider som du beskriver...
er der nogen der har kigget på lydisolering af bagklap?? syntes den larmer en del og lyder som en tom tønde ;-)
Ice2EV
Ice2EV Apr 24 '20

Hej

Har monteret ekstra gummisliste efter en pakke lister fra Wish. Men bagklap listerne i denne pakke sidder kun i siderne og ikke for neden.

Hvis du drejer 2 gange på fjederen der sidder på begge sider af bagklap på indersiden, så lyder den mindre klingklang.

Har du nummerpladeramme på, så kan det også være den der klapre. Sæt evt sådan en lille gummidup som sidder på indersiden af dine køkkenskabe/skuffer.

Forøvrigt føler jeg ikke der er nogen synderlig effekt af gummilister på lydsiden. Der er måske noget med der kommer mindre skidt ind i dør rammerne.

Sider: « 1 2