Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

PulsedriverDK
PulsedriverDK Jul 19 '19

Er der nogen der ved hvornår næste sending M3'ere kommer til DK?

Ravelin
Ravelin Jul 20 '19
Jeg bestilte en performance for et par dage siden og snakkede med Tesla. De sagde forventet levering sidst i august for min ordre
jespert
jespert Jul 20 '19
Det samme her. De forventede sendingen kom ultimo august og levering af biler primo/medio september. 
Klattrup
Klattrup Jul 22 '19

Det tager i gennemsnit en båd 21 dage på havet fra den forlader San Francisco til den ankommer i Zeebrugge. Seneste båd (Triumph Ace) forlod SF d. 13. juli, hvilket estimerer at den ankommer i Zeebrugge ca. d. 3. august. Der ud over så ligger Globis Champion ved kaj i SF lige nu, så mon ikke den ankommer i EU om en måneds tid ca. :) 

KlausPedersen
KlausPedersen Jul 23 '19

GLOVIS COURAGE var i Zeebrugge her den 22. og 23. juli, og er meget tæt på at lægge til i England nu. Jeg krydser fingre for at den har smidt et ordentlig læs biler af i Holland med destination DANMARK. Vi får se. :-)

Forummets indlæg er redigeret af KlausPedersen Jul 23 '19
PulsedriverDK
PulsedriverDK Jul 23 '19

Der er lige kommet 5-6 nye biler på lager på Teslas hjemmeside.

KlausPedersen
KlausPedersen Aug 4 '19

Jeg bestilte min LR AWD, 18", Pearl White, sort indtræk og med træk 13. juli og har lige modtaget mail fra Tesla om forventet levering 2.-9. september. I følge kildekoden bliver mit VIN i 458xxx rækken.

Er der andre med VIN der omkring, som kan sige, om vi er nået til, at det er med hardware 3 computeren?

Forummets indlæg er redigeret af KlausPedersen Aug 5 '19
PulsedriverDK
PulsedriverDK Aug 4 '19

Jeg har også bestilt en LR AWD pearl white (sort interiør) med træk - har også modtaget mail med forventet levering d. 2.-9. september. :)

Superwerder
Superwerder Aug 4 '19
Bestilte SR+ Pearl White med træk 28.7. Fik mail i går om levering mellem 1.9.-8.9.

Har dog allerede fået VIN i kildekoden: 475xxx

Troede først den blev tildelt når bilen var i Europa?
PerPower
PerPower Aug 4 '19
Tror at det er lidt forskelligt. Min model S forlod fabrikken den 1.7 og jeg kunne se VIN i kildekoden den 3.7. Har fået slut august som leveringsdato så håber at den var med én af de seneste både der bliver nævnt her i tråden :-)
PulsedriverDK
PulsedriverDK Aug 4 '19

Hvor ser I VIN i kildekoden?

Edit: Never mind - har fundet det. :)

Forummets indlæg er redigeret af PulsedriverDK Aug 4 '19
jespert
jespert Aug 4 '19
Bestilte en performance den 16/7 og har ikke hørt noget endnu :(
PulsedriverDK
PulsedriverDK Aug 4 '19

@jespert - de har 2-3 nye Performance i deres inventory lige nu. Men måske ikke med den sammensætning du ønskede?

Superwerder
Superwerder Aug 4 '19
Citat fra PulsedriverDK

@jespert - de har 2-3 nye Performance i deres inventory lige nu. Men måske ikke med den sammensætning du ønskede?

Den ene performance er med 19" fælger.
Klattrup
Klattrup Aug 4 '19

Bestilte 18/7 og har heller ikke hørt noget endnu. :( Frygter lidt at jeg skal vente endnu en færge nu hvor hvor så mange har fået svar. Det typer på at så snart færgen forlader Panama kanalen og kommer i internationalt farvand, så bliver vi tildelt biler.

jespert
jespert Aug 4 '19
Jeg har bestilt i hvid. Kan se de har en hvid på lager, men ja den er med 19”. Tror ikke det er værd at spare 5.000 og så gå fra 20-19” 
qukquk
qukquk Aug 4 '19

Jeg har bestilt en performance i sort d. 16/7 - afventer stadig VIN-nummer :-/

hatoff
hatoff Aug 5 '19

Jeg har bestilt Performance i hvid/hvid den 26/7 og afventer også VIN nr.

Bør man bestille 20" vinterdæk med nu eller er prisen den samme ved at købe dem hos Tesla senere?

MikaelH
MikaelH Aug 5 '19
Quote from hatoff

Jeg har bestilt Performance i hvid/hvid den 26/7 og afventer også VIN nr.

Bør man bestille 20" vinterdæk med nu eller er prisen den samme ved at købe dem hos Tesla senere?

Vil faktisk sige at det er en fordel at vente med at bestille. Deres økonomi-afdeling har det med at lave fejl i fakturaerne, og ofte så vil du blive opkrævet registreringsafgift af vinterdækkene hvis du bestiller dem sammen med bilen (Det har i hvert fald været tilfældet for mange). Derfor er det måske lettere at tage fat i Tesla efterfølgende, og så være sikker på at du ikke skal bøvle med at få lave fakturaen på din bil om. 
Det ser dog ud til at de har fået styr på det i deres konfigurator. Men den hænger ikke direkte sammen med den endelige faktura der bliver sendt senere i købsprocessen.
Priserne hos Tesla er de samme før og efter køb.  

hatoff
hatoff Aug 7 '19

Hej MikaelH

Jeg venter med vinterdæk så.

Har lige fået svar fra Tesla:

Yes! You have now received a VIN number:
5YJ3E7EB1KF------

The estimated arrival date is Mid-September. As soon as it comes closer, we can arrange a delivery date for you in Aarhus.

Thanks in advance!

Kind regards,

Sarah Nemits

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »