Loading...
dk

Next.Gen sæder | Tesla Forum

KennethOlsen
KennethOlsen Oct 18 '14

Så er der kommet billede af de nye sæder

http:///...ration-black-lhd.jpg

Kristian70k
Kristian70k Oct 18 '14

hvad mon så er preformace sæder til P85.. dem har jeg nemlig bestilt :)

Maho
Maho Oct 18 '14
Er de ny standard i alle eller kun nogen modeller?
De er godt nok fede. Får min P85 til december og der skal de være velkomne
Maho
Maho Oct 18 '14
Frygter det også, er det ikke noget med, at man (af samme grund?) kun kan bestille store sæder i P85D lige nu?
Nå skidt, glæder mig bare til snart at få den
gw
gw Oct 18 '14

Første punkt, ærgerligt hvis de kun er til den største.

Andet punkt, synes det er underligt de ikke introducere dem med mulighed for klima, og evt. massage.

De vil jo så gerne måles op mod mercedes s, og så er de bagefter mulighederne i den nye passat, det er sku alligevel vildt.

MicTheCat
MicTheCat Oct 18 '14
Tryk på speederen og så har du massagen ;)
SimonHN
SimonHN Oct 24 '14
Man kan nu vælge farve på de store sæder. :)

Jeg kunne også nå at vælge de gamle sæder inden jeg skulle bekræfte købet igen. Selvom det er en P85D der er købt.
Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Oct 24 '14
PerPower
PerPower Oct 24 '14

Ja fedt med de forskellige muligheder mht. sæder. Jeg selv er ikke til fuld læder - er mere til læder/alcantara kombi, men det er jo en smagssag. Ærgerligt at den ikke er kommet med de nye forbedret sæder.

tintin
tintin Oct 24 '14

Der er fra i dag mulighed for forskellige tilvalg til P Tesla D Grå lædersæder, 19 tommer fælge osv.

Er der nogen der ved om man kan ændre design efter at bestillingen er bekræftet men bilen stadig står i kø til at blive produceret og hvis, hvordan gør man så?

FrederikC
FrederikC Oct 24 '14
Bemærkede også lige muligheden for 21" vinterhjul sæt til 41.000 kr
Kiefer
Kiefer Oct 26 '14

Det skal da godt nok blive interessant om det så også ændrer sig til et sæt sommerhjul til foråret ;-)

 

Jeg kunne da godt finde på at hoppe på et sæt 21" hvis de kunne fåes til 41K med både hjul og sensorer.

 

/Martin