Nej, kan godt komme til menuen men ikke ændre varmen. Den står med varme på 24/7, så lidt dyrt i strøm for tiden:-(
Nej, kan godt komme til menuen men ikke ændre varmen. Den står med varme på 24/7, så lidt dyrt i strøm for tiden:-(
@HKM
Den slukker vel normalt for varmen, når man har parkeret og forladt bilen? Eller mener du 24/7 i bogstaveligste forstand?
Det slukker ikke for varmen når den er parkeret og forladt, så den æder 50km i løbet af natten.
Det slukker ikke for varmen når den er parkeret og forladt, så den æder 50km i løbet af natten.
UFF!! Det kalder på en meget snarlig løsning. Jeg ville nok overveje at pille forbindelsen af 12V-batteriet. Så må den da slukke for alt... Er der nogen, der kan sige noget om, hvad der kunne ske ved det?
Men det er selvfølgelig noget bøvl, hvis du skal pille 12V-batteriet af og til igen, hver gang du skal ud at køre.
Jeg har også tænkt på 12V batteriet, for jeg synes at have hørt at det også kan løse problemer ved fastlåst software(?).
I mellemtiden har jeg været ved Tesla Århus, og de kigger på den med det samme på trods af at jeg først kunne få tid 8. december via appen:-)
I mellemtiden har jeg været ved Tesla Århus, og de kigger på den med det samme på trods af at jeg først kunne få tid 8. december via appen:-)
Lyder godt, at de prioriterer dette. Det er jo et ret akut problem. Håber alt det bedste. Og meld gerne tilbage her om, hvordan det går.
Så kom dommen, og der skal en ny skærm i til 17.200kr:-(….. men så er der også 4 års garanti, 4G, bedre bluetooth, og vist også hurtigere processor. Så lidt får man da ud af det.
Som et lille plaster på såret kan du vel glæde dig over at prisen jo åbenbart lige er blevet sat ned fra 22.500 til 17.200...........
Som et lille plaster på såret kan du vel glæde dig over at prisen jo åbenbart lige er blevet sat ned fra 22.500 til 17.200...........
Røverkøb :) Specielt når 4G-opgradering er inkluderet.
Mig bekendt er det stadig MCU1 dvs. samme processor man får i en refurbished version..?
Ja det går jeg også ud fra. Tror bare at de har sat prisen ned - ift. den pris du betalte. Sure penge at komme af med når det er et kendt problem som de selv er skyld i pga. for agressiv logning
Husk forresten at skrive under her:
https://www.change.org/p/elon-musk-get-tesla-to-offer-mcu2-retrofit-for-all-of-us-with-mcu1
Netop ja; trods utallige diskussioner med Tesla om dette er det stadig blot at betale ved kasse 1...