Loading...
dk

P85 til 760.000 kr | Tesla Forum

Niels
Niels Oct 25 '14

Nu har jeg justeret prisen for min P85 til 799.000 kr.

Bilen er med forudbetalt service for de næste 8 år som modsvare at der ligger en check på forsædet på 38.000 kr

Bilen skal således sammenlignes med andre Tesla'er som koster 760.000 kr

det gør den til den pt. billigste brugte P85.

hvis man i dag konfigurere samme options på Teslamotors.com bliver nypris 916.650 kr.

Forummets indlæg er redigeret af Niels Oct 25 '14
DeaconWP
DeaconWP Oct 25 '14

Rigtig fin pris Niels. Det lyder som en god handel. Den er der nok en der skal blive glad for. :-)

Jeg fristes. Men jeg vil have mit anhængertræk.

Min kone var ude at prøvekøre i Aarhus i går. Hun sagde straks, at hvis vi ikke vil have en X alligevel, så vil hun gerne have en S model. Hvilken en det var, ved hun ikke. DEN VAR BARE LÆKKER, sagde hun.

FrederikC
FrederikC Oct 25 '14

Niels hvorfor vælger du at sælge den?

Niels
Niels Oct 26 '14

Ren luxus problem. For at få 0-100 1 sekundt længere ned. Kommer til at koste, men har vurderet at det betyder lidt for mig. Hvis man ikke bekymre sig om det sidste sek. Er det jo den bedste bil som fås. Dem som overvejer en std 85 kan så for færre kr få en bil som er 1 sek. Hurtigere

Kiefer
Kiefer Oct 27 '14

Er det egentlig muligt at overføre forudbetalt service fra en ejer til en anden, synes jeg hørte at det fulgte ejeren og ikke bilen?

/Martin

kajakaj
kajakaj Oct 27 '14

Uddrag  af vedhæftede serviceaftale:

~1. Nærværende aftale kan ikke overdrages til et andet køretøj. Den kan kun overdrages til en anden privatperson som ejer af samme køretøj

Niels
Niels Nov 23 '14

Den er nu solgt. Og en ny glad tesla ejer køre rundt inde i kbh.

p85d er bestilt og forventes leveret til april.

Da jeg hverken kan få brun eller lacewood bliver den nye anderledes. Skal lige finde ud af om nogen options kan undværes.

havde regnet med at vælge hifi lyden fra, men må indrømme at jeg ude hos tesla i dag prøvede en s85 uden hifi og den var lidt tam i lyden - specielt savnede jeg lidt lyd bagfra. Std lyd er som en hver anden std anlæg, mens man godt kan høre forskel op til hifi udgaven. 20tkr er jeg dog ikke skkker på jeg syntes det er værd.

alternativ kan man semv opgrdere højtallere og tilføje en sub, resultatet kan blive lige så godt, men det koster jo også.

DeaconWP
DeaconWP Nov 23 '14

Niels.

Der er før opgraderet far sort piano lak til egen folie inde i bilen. For under 500 kr plus lidt arbejdstid. Så du kan nok få den Lacewood kan du nok selv montere.

Hookmaker
Hookmaker Nov 23 '14
Hvis man venter længe nok, kommer der også P85D til favorable priser...;-)
Men mens man venter kører nogen af os rundt i den fedeste bil i verden!
http://www.greencarreports.com/...outdated-loaner-cars